Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ga
gaildenekamp - 24-11-2015 11:58:40
Geldzaken & Recht

facturen Bluehoster

Geachte meneer/mevrouw,

in 2013 heb ik een domeinnaam aangevraagd bij bluehoster. dit was een domeinnaam voor één jaar. tot mijn grote verbazing krijg ik laatste tijd allemaal vreemde e-mails van bluehoster met verschillende facturen.

in deze facturen wordt aangegeven dat ik niet heb betaald en nog dingen moet betalen. bij het aanmaken van mijn domein in 2013, heb ik €7,50 betaald. dit zijn de kosten voor een éénjarig contract. nu zijn de kosten opgelopen naar €45,- voor diensten waar ik helemaal geen gebruik van heb gemaakt. mijn domein is ook offline gehaald.

mijn domeinnaam is denk ik automatisch verlengd. er is nooit aan mij gevraagd of ik mijn domeinnaam wil verlengen. bluehoster is ook niet telefonisch bereikbaar en ook heel slecht bereikbaar via de e-mail. daarop komend heb ik ook nog een mail ontvangen dat bluehoster is verandert van management. dit doet mij vermoeden dat er sprake is van fraude.

ik ben heel erg op mijn hoede op dit moment en ik ben niet bereidt om deze ongeoorloofde kosten te betalen.

met vriendelijke groet,

gail denekamp