ga
door gaildenekamp Nov 24, 2015 om 11:58
Geldzaken & recht

Facturen Bluehoster

Geachte meneer/mevrouw,

In 2013 heb ik een domeinnaam aangevraagd bij Bluehoster. Dit was een domeinnaam voor één jaar. Tot mijn grote verbazing krijg ik laatste tijd allemaal vreemde e-mails van Bluehoster met verschillende facturen.

In deze facturen wordt aangegeven dat ik niet heb betaald en nog dingen moet betalen. Bij het aanmaken van mijn domein in 2013, heb ik €7,50 betaald. Dit zijn de kosten voor een éénjarig contract. Nu zijn de kosten opgelopen naar €45,- voor diensten waar ik helemaal geen gebruik van heb gemaakt. Mijn domein is ook offline gehaald.

Mijn domeinnaam is denk ik automatisch verlengd. Er is nooit aan mij gevraagd of ik mijn domeinnaam wil verlengen. Bluehoster is ook niet telefonisch bereikbaar en ook heel slecht bereikbaar via de e-mail. Daarop komend heb ik ook nog een mail ontvangen dat Bluehoster is verandert van management. Dit doet mij vermoeden dat er sprake is van fraude.

Ik ben heel erg op mijn hoede op dit moment en ik ben niet bereidt om deze ongeoorloofde kosten te betalen.

Met vriendelijke groet,

Gail Denekamp

567 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 24, 2015 om 12:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Zou ze dan toch (nog) eens een mail sturen en vragen hoe dat zit.
Klik hier.
Staat er geen info in je account?
Wel een onduidelijke site met weinig/geen info.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 24, 2015 om 12:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Probeer eens één van deze telefoonnummers om info te vragen. klik

marita567
door marita567 - Nov 24, 2015 om 12:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Hallo gaildenekamp ,

Wat de facturen betreft kunt uw dit zelf uitschakelen , wanneer uw dit niet hebt uitgeschakeld loopt dit automatisch door .

klik hier

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 24, 2015 om 13:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Mijn domeinnaam is denk ik automatisch verlengd. Er is nooit aan mij gevraagd of ik mijn domeinnaam wil verlengen.[/

Dat is logisch u dient gewoon op tijd op te zeggen als u geen gebruik maakt van de geboden diensten.
Diewilik

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer