Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pcraul
Pcraul - 16-01-2024 11:32:40
Winkels & Webshops

Ti-84 geeft geen geld terug

Slechtste webwinkel waar ik ooit iets heb besteld

12 november heeft onze zoon na lang sparen de ps5 besteld. ti-84 had een aanbieding welke hij zich kon veroorloven.

na 1 week gewacht te hebben, hebben we eerst via de mail contact gezocht omdat bellen niet kan.

de communicatie verloopt traag en slecht, zelfs via whatsapp waar de hele conversatie terug te lezen valt weten de medewerkers geen goede conversatie voort te zetten. niemand reageert met een naam oid dus je weet niet wie je heeft geholpen en met hoeveel verschillende medewerkers je te maken hebt.

sinds eind november is ons steeds verteld dat de ps5 binnenkort voorradig is en zal worden verstuurd. dit terwijl de playstation 5 als voorradig op de website stond. we hebben geregeld gecheckt en steeds staat de playstation 5 voorradig maar wij ontvangen ons bestelde playstation 5 maar niet. uiteindelijk zijn we begin december overeengekomen dat het geld wordt teruggestort en dat de playstation 5 op factuur wordt uitgeleverd zodra deze beschikbaar is. echter werd de bestelling helemaal geannuleerd en na 14 dagen hadden we ons geld nog steeds niet. na opnieuw contact te hebben gehad via de whatsapp op donderdag, werd ons verteld dat ze alleen op dinsdag het geld kunnen overmaken??? tevens vroegen ze ons om dinsdag contact met hun op te nemen zodat ze dit konden uitvoeren ik heb toen aangegeven dat ze dit zelf moeten kunnen regelen zonder dat ik ze dinsdag help herinneren. ondertussen is het dinsdag 9 januari eind van de dag en wij hebben geen update ontvangen en helaas ook geen geld terug gestort gekregen.

10 januari heb ik een credit nota ontvangen, echter tot op heden (16 januari) hebben we geen geld ontvangen. om 11h in de ochtend gevraagd om een bewijs van overmaken, maar dit kunnen ze pas de volgende dag op kantoor nakijken. wat een slechte klanten service is dit, ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt...

hoe kan ik ervoor zorgen dat ze (snel) overgaan tot terug betaling?