Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Si
Sigi41 - 16-03-2024 21:11:24
Winkels & Webshops

Bestelling niet geleverd, wel betaling vereist

Eind november heb ik een online bestelling van 25 euro gedaan bij intertoys, die op 1 december door dhl geleverd zou worden. dhl heeft wel gemeld dat de bestelling geleverd zou zijn, maar heeft die dag geen bestelling geleverd. dit gemeld bij intertoys en eind december een e-mail ontvangen dat ik de bestelling nageleverd zou krijgen of mijn geld terug kon krijgen. ik had echter voor betalen via klarna gekozen, omdat ik pas wilde betalen na levering, omdat dit wel eens mis gaat. intertoys gaf aan dit te melden aan klarna, zodat de betaling uit hun systeem zou worden gehaald. nadat dit niet gebeurd was nogmaals contact opgenomen met intertoys. het zou druk zijn bij de administratie, maar het zou goed komen. nadat het nog steeds in het systeem van klarna bleef staan nogmaals contact opgenomen. opeens was de betaling overgenomen door klarna en moest klarna het onderzoeken. het was nu hun probleem. klarna beloofde het te onderzoeken, maar meldde vervolgens dat intertoys had gemeld dat de bestelling gewoon geleverd was geworden en daarom moest volgens klarna gewoon aan hen betaald worden. voor hen was de zaak afgedaan en voor klachten moest ik me maar tot intertoys wenden. intertoys ontkent nu ook hun toezegging van eind december en verwijst naar het onderzoek van klarna, waar zij niets aan kunnen veranderen. ik moet volgens hen gewoon 25 euro aan klarna betalen voor een nooit geleverde bestelling. wat is nu de beste volgende stap?