Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janver - 21-03-2024 09:02:42
Winkels & Webshops

Wie er verantwoordelijk als een pakket niet bezorgd word?

ik heb een bestelling geplaatst maar dpd levert de bestelling niet doordat er iets fout is gegaan met het adres. inmiddels is dit via de leverancier gewijzigd. pakket zou bij dpd staan maar na ruim een week hebben wij het nog steeds niet. wie is hier verantwoordelijk, mijn inziens de leverancier maar die wijst naar de bezorgfirma. overigens is dpd een hele slechte bezorgfirma, al meerdere malen problemen mee gehad. 


kan ik mijn geld terug eisen bij de leverancier?  



vriendelijk groet
jan verkerke