Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: 1margaretha
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 22, 2015 om 10:30MIDDEN IN DE NACHT![quote=vodafonewebcare schreef op donderdag 22 jan 2015, 10:15]Beste, 1margaretha
Ik kan me goed voorstellen dat je schrik als je ’s nachts berichten krijgt. Smsjes met als afzender 1501 worden door ons gestuurd. In jouw geval heeft ons netwerk geconstateerd dat je toestel nog niet is ingesteld voor internet en mms. Op dat moment stuurt het netwerk automatisch een sms naar je toestel om je te voorzien van informatie. Het kan dus ook voorkomen dat je deze smsjes ’s nachts ontvangt. We kunnen echter het tijdstip van de sms niet aanpassen.
Wellicht is het een optie om de tips van mahadma of aurora1 op te volgen.
Met vriendelijke groet,
Miranda
Vodafone 24/7 Web Crew
Fijn dat Vodafone reageert. Maar waarom Kevin dit antwoord niet niet kon geven toen ik de klantenservice belde is me dan een raadsel.Inmiddels heb ik de instellingen gewijzigd. Maar het is ten dele een oplossing want daardoor mis je natuurlijk ook de melding van gratis belminuten en-of sms/jes. Het lijkt mij logischer indien Vodafone geen berichten midden in de nacht stuurt.Voor mij reden om van provider te veranderen. Ik dank iedereen voor zijn antwoorden en sluit hierbij de discussie. Wens iedereen een fijne dag -
Jan 21, 2015 om 12:44MIDDEN IN DE NACHT![quote=edrick3 schreef op woensdag 21 jan 2015, 12:32]@1margaretha,
Dat is dan een mooi waardeloze reactie!
Zien hier wel vaker klachten over Vodafone voorbijkomen.
Maar daar heb je allemaal niets aan.
Zou alles maar eens even op z'n beloop laten.
En stuur ze nog eens een mail!
Met vr.gr.
Zal ik doen! -
Jan 21, 2015 om 12:43MIDDEN IN DE NACHT![quote=edrick3 schreef op woensdag 21 jan 2015, 12:32]@1margaretha,
Dat is dan een mooi waardeloze reactie!
Zien hier wel vaker klachten over Vodafone voorbijkomen.
Maar daar heb je allemaal niets aan.
Zou alles maar eens even op z'n beloop laten.
En stuur ze nog eens een mail!
Met vr.gr. -
Jan 21, 2015 om 12:11MIDDEN IN DE NACHT!@ edrick3 Jazeker. En sprak met Kevin. Het antwoord was....eh ja weet ik niet eh nee geen idee. Kan ik u ergens anders mee helpen? Zeer netjes en beleefd. Ik schiet er alleen niets mee op. Je schiet trouwens zo en zo niets op met die call-centers.
-
Jan 21, 2015 om 12:04MIDDEN IN DE NACHT!@mahadma. Zie bericht. Dit is geen antwoord en met een kind in het buitenland is stil of trillen geen optie.
-
Jan 21, 2015 om 12:01MIDDEN IN DE NACHT!@mahadma. Zier bericht. Dit is geen antwoord en met een kind in het buitenland is still of trillen geen optie.
-
Jun 30, 2014 om 18:17Philips senseo apparaat defectWaarmee ontkalkt u?
Gebruik de officiële Senseo ontkalker nadat u alle losse onderdelen schoon hebt gemaakt.
Azijn of i.d. is funest voor het apparaat. Ik heb geen aandelen maar ondervinding.
Doe dit zo'n beetje om de 3 maanden. -
Feb 19, 2014 om 13:55Kruidvat actiekaartNee, De N.S. voert zondagsdiensten uit op 2e paasdag. Geen maandagdiensten. Ik ben niet eigenwijs of geestelijk gehandicapt maar vind het uiterst merkwaardig dat de NS aan de ene kant zondag diensten voert maar dat je niet mag reizen met een zondagskaartje.
-
Feb 19, 2014 om 13:37Kruidvat actiekaartInmijn vraag was het antwoord ook al aanwezig. Maar beantwoorden zoals gedaan is niet de vraag!
Officieel is de maandag een zondag. Daar gaat mijn vraag over. Goed lezen a.u.b. -
Feb 15, 2012 om 19:51schade door bevroren/gesprongen waterleidingVladja, ik heb geen idee ik heb het ook maar gehoord van een kennis. Het technische van het verhaal ontgaat mij volkomen. Ik wou alleen weten wie is verantwoordelijk voor de vervolgschade? De eigenaar?woningbouw of de inboedelverzekering omdat zij elkaar het balletje toe gooien. Simpel, buiten knapt er iets van eigenaar A en heeft huurder B vervolgens schade. En een hoop kosten.