Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Reinardd
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 25, 2017 om 14:01Valsheid in geschrifteIk begrijp het probleem en de enorme frustratie naar PostNL (en als het goed is toch ook zeker naar het bedrijf waarbij u de bestelling hebt geplaatst!). Het probleem is echter dat u in deze situatie niet de klant bent van PostNL en u dus helaas niks te klagen hebt.
U kunt proberen het befdrijf een klacht te laten indienen bij PostNL, maar ik weet niet hoe behulpzaam zij zijn. Bijkomend probleem is dan dat u totaal geen inzicht zou hebben over het verloop van een eventueel onderzoek.
U zou ook een klacht kunnen indienen bij PostNL. U krijgt dan van een ontzettend begripvolle en meelevende klantenservicemedewerker te spreken die u zal willen geruststellen maar het antwoord zal altijd hetzelfde zijn: U bent niet de klant. Ze zeggen dat ze de klacht zullen doorgeven aan de desbetreffende medewerker maar dat is verder een "intern proces" en dit zal niet aan u worden teruggekoppeld. Daarnaast zal de bezorger die de handtekening heeft vervalst en de telefoon in zijn eigen zak heeft gestoken er zeker geen gevolgen van ondervinden, laat staan dat hij zijn baan kwijt zou raken..
M.a.w: het interesseerd ze geen zak.
Het enige wat ik u kan adviseren is om bij een volgende keer na te gaan met welke bezorgdienst de telefoon zal worden bezorgd en er zeker van te zijn dat hiervoor een pinpas en legitimatie nodig is. -
Sep 25, 2017 om 13:39Retourneren onjuiste betalingU maakt zelf een fout terwijl er bij het bestellen van tickets toch meestal genoeg gelegenheden zijn om uw ingevulde gegevens te controleren. Vervolgens verwacht u dat u deze fout kosteloos kunt herstellen. U zegt dat u hiermee "meteen en onherroepelijk" wordt gestrafd voor een fout die u meteen ontdekte. Dat u er direct na bestelling achter komt is niet relevant, en ondanks dat u denkt "straffeloos" zo slordig te kunnen bestellen is het toch echt uw eigen fout. Moet het bureau waar u heeft besteld dan maar voor de kosten opdraaien? Zo kunnen bedrijven toch geen zaken doen?
De wereld draait nu eenmaal niet om u.
Als u een gerichter en hulpzamer antwoord zou willen, zult u toch meer details over de situatie moeten mededelen.