Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: comecme
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 23, 2012 om 21:05Waarom krijg ik als 'oude' Digitenne-klant geen tuner te leen van KPN?Mijn tuner heeft het zojuist ook begeven. Ik had 'm reeds vier jaar in m'n bezit. Destijds aangeschaft voor € 90,- die ik via een aanbieding later weer heb teruggehad. Maar goed, een eigen kastje dus dat nu kapot is. De garantietermijn was twee jaar en is dus al lang voorbij.
Gebeld met de klantenservice. Als ik de dame goed begrepen heb krijg ik voor € 10,- nu een nieuw kastje, wat ik dan in bruikleen heb. M'n abonnementsprijs blijft gewoon € 9,- per maand. Ze had het over een korting van € 4,-. Dat is waarschijnlijk een korting op de abonnementsprijs. Normaal kost een tweede tuner € 4,- per maand, maar aangezien ik nog geen huurtuner had krijg ik dat bedrag weer terug als korting. Het bedrag van € 10,- betreft verzendkosten. Ik had ook langs een van de winkels kunnen gaan om het kastje zelf op te halen.
Kortom: als het zo loopt als ze mij heeft uitgelegd ben ik tevreden met de oplossing. -
Oct 7, 2011 om 17:36Geen tegenrekening bij het Nieuwe pinnenHelaas is dit nog steeds zo. Twee problemen dus:
1) Alle pinbetalingen die je doet worden pas een paar dagen later daadwerkelijk afgeschreven, waarbij de datum niet overeenkomt met de datum waarop je betaald hebt.
2) Er wordt geen rekeningnummer getoond, waardoor je alleen maar in de omschrijving kunt zoeken naar de naam van een bedrijf of zo. Als je je rekeningoverzicht download kun je dus bijna niet alle betalingen aan een bepaald bedrijf bij elkaar zoeken.
Heb zojuist ING maar eens gemaild, maar ik verwacht er eigenlijk niets van.