Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: curiouspaty
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 10, 2006 om 01:57firewallIn de beveiligingsinstellingen van je firewall dien je het programma toestemming te geven of in de lijst van betrouwbare programma's te zetten. Dan moet het downloaden wel lukken.
-
May 30, 2006 om 16:25om advies gevraagd
Beste Marjon,
Ik zou je graag helpen met je opdracht, ik vroeg me alleen een ding af. AH geeft zelf aan de volgende eigen merken te hebben:- AH huismerk
- AH Excellent
- AH Biologisch
- Euroshopper
Welke van deze merken betrek jij in je onderzoek?
M.v.gr. Patricia
-
Feb 3, 2005 om 14:03debitel en credietwaardigheidHallo sledge,
Schandalig dit soort praktijken. Voorals als je gewoon een nette betalende klant wilt zijn.
Maar om je een hart onder de riem te steken zal ik je mijn verhaal vertellen, zodat je blij kunt zijn dat je uiteindelijk niet met hen in zee bent gegaan.
Ik heb drie mobiele nummers bij Debitel Nederland op mijn naam geregistreerd staan. Twee worden betaald van mijn privé rekening en een van mijn zakelijke rekening. Bij de incassering van de zakelijke rekening ging het fout. Dat lukte niet. Volgens Debitel omdat er onvoldoende saldo op de zakelijke rekening zou zijn. Dat was niet het geval, want ik laat altijd minstens
€ 1000,- extra op de rekening staan. Omdat de factuur voor het ene mobiele nummer niet te incasseren was, werden alle drie nummers geblokkeerd, terwijl voor de andere twee nummers de facturen al voldaan waren. Schandalig! Een maand later gebeurde hetzelfde. Nu bleek uiteindelijk uit mijn gesprek met de klantenservice, dat mijn incassogegevens niet klopte: de woonplaats was fout genoteerd. Daarom weigerde de bank dus om aan het incassoverzoek van Debitel te voldoen. De fout lag dus bij Debitel. Nu is het inmiddels 4 maanden verder en ik krijg nog steeds aanmaningen thuis, omdat het Debitel niet zou lukken om de facturen te incasseren. Debitel zou de gegevens gewijzigd hebben, maar nog steeds lukt het niet. Ik heb inmiddels verzocht om betaling per acceptgiro, zodat je meer tijd hebt om te betalen en kan zorgen dat er geen blokkering van de nummers meer plaatsvindt. Ik vind wel dat Debitel mij de geleden schade moet vergoeden die voortkomt uit de blokkering van de nummers en tevens de kosten van deblokkering aan mij dient terug te betalen. In verband hiermee heb ik Debitel aansprakelijk gesteld en een klacht ingediend.
Dus zo zie je maar: Debitel is niet echt klantvriendelijk, zoals je zelf al ervaarde, en onthoud een ding: je kan overal je geld uitgeven! Doe het lekker niet aan Debitel zou ik zeggen. -
Apr 16, 2004 om 12:13acnUit eigen ervaring als beller bij ACN, kan ik je zeggen dat ACN een goed bedrijf is, met aantrekkelijke beltarieven als je belt met mensen die geen aansluiting bij ACN hebben. Daarnaast kun je gratis bellen met andere leden van ACN! Ik heb geen klachten over ACN.
Wat betreft de andere reacties over dat het een pyramidespel zou zijn: pyramidespel is in Nederland verboden. Dus als het een pyramidespel zou zijn, dan was ACN nooit toegelaten tot zaken doen in Nederland. Mensen verwarren netwerkmarketing met pyramidespel. Een pyramidespel is een oplichterspraktijk, waarbij mensen met niks doen een heleboel geld verdienen en je niks goeds bieden. Netwerkmarketing is een manier van marketingstrategie of ondernemersplan, die afwijkt van het gangbare verkoop uit een winkel, maar daarom nog niet verkeerd is. Deze manier van ondernemen is wel zeer succesvol en misschien dat dat mensen argwanend of jaloers maakt. In ieder geval: niks mis met ACN wat mij en mijn vriendinnen betreft.