Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hansfrantzen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 23, 2020 om 10:56Drempel of uitrit?Heel simpel, je komt vanaf een woonerf, is zoals op de foto te zien een uitrit van een woonerf. De drempel of afrit ligt op de stoep en straatzijde, alles op de stoep en doorgaande weg heeft voorang.
-
Dec 6, 2019 om 14:13Dyson leverd niet mijn product en geld kwijt, wat kan ik hieraan doen?Het is een schande van Dyson, bij kopen lees eerst hun voorwaarden, zie 9.3.
- Levering
9.1. Uw bestelling zal worden voldaan op of omstreeks de verwachte leverdatum zoals aangegeven in de verzendbevestiging, tenzij er sprake is van overmacht (zoals beschreven in artikel 14). Indien er niet aan de verwachte leverdatum kan worden voldaan vanwege overmacht, zal er contact met u worden opgenomen over een aangepaste verwachte leverdatum.
9.2. De bezorging is afgerond na de bezorging van de producten op het door u verstrekte adres.
9.3. Vanaf het moment van bezorging draagt u de verantwoordelijkheid voor de producten.
9.4. Heeft u een verzoek ingediend bij Dyson om uw oude apparaat te recyclen, dan wordt u verzocht om het apparaat zodanig in te pakken dat het geschikt is voor verzending. Voeg hierbij een duidelijk zichtbaar en leesbaar label aan op de verpakking, met de tekst ‘Retour voor recycling’, onder vermelding van uw ordernummer. Dyson kan uw oude apparaat niet meer aan u retourneren nadat het opgehaald is voor recycling.
9.5. Bestellingen op de website worden alleen in Nederland bezorgd. Verzending naar bepaalde gebieden (bijvoorbeeld de Waddeneilanden) kan langer duren dan aangegeven. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dyson, via help@dyson.nl.
- Levering
-
Oct 31, 2017 om 11:40Onze kat van straat gehaald en door iemand anders gechipt en ingeent. Mag dat?Huiskat, dus binnen houden en anders laten chippen.
-
Jul 3, 2017 om 19:09Toilet gebruik in touringcari
-
Apr 24, 2017 om 14:27Koppeling loterijen nederlandse loterijIk had ook een klacht gestuurd omdat ik mijn gekochte staatsloten niet meer kon inscannen en ook niet handmatig voor de club staatsloterij. Krijg steeds een foutmelding, de klantenservice gebeld en na 35 minuten wachttijd kreeg ik een hoop adviesen waarvan er geen een werkte. Hierna maar een e-mail gestuurd naar de klantenservice van de staatsloterij. Kreeg gelijk een bericht terug dat ik uiterlijk binnen10 werkdagen bericht zou terug krijgen, Dit bericht kreeg ik na 10 werkdagen. "Your message was deleted without being read on Sunday, April 16, 2017 7:09:36 AM UTC." Als je zo met je klanten omgaat, schandalig. Ik heb een abonnement bij de staatsloterij vanaf 2006
-
Mar 22, 2017 om 14:05Geur aan rundvlees Albert HeijnKlopt, wij hadden het met sucadelapjes van de Lidl, ook een apart luchtje, net of je een varkenshok binnen liep.
-
Jan 18, 2017 om 14:07Mag een supermarkt zomaar in je tas kijkenBeste, Ik weet niet wat bij u '' staande houden is'' staande houden mag alleen een opsporings-ambtenaar. De betekenis is staande houden is " vragen naar de naam, geboortedatum, adres en woonplaats, Aanhouden mag iedereen bij ontdekking van een strafbaar feit.
-
Dec 19, 2016 om 14:32Al 7 weken geen vaste telefonie van Ziggo, wat moet ik doen?Heel veel sterkte met ziggo, wij hadden al een jaar last van slechte ontvangst, kabels binnen doorgemeten en ook de aansluitingen, alles goed maar het slechte signaal bleef. Met klagen werden we steeds maar weer het riet ingestuurd. Na een jaar wilde ik hebben dat het binnen een maand werd opgelos anders zouden wij overstappen naar de concurent had ik medegedeeld aan de klantenservice van Ziggo. Als antwoord kreeg ik van de klantenservice " DAN STAP JE TOCH LEKKER OVER" zo, het zou je maar medegedeeld worden als klant, ik was super boos en stapte over naar de KPN, was binnen een week geregeld. 6 maanden later nam Ziggo contact met ons op of ze de aansluiting mochten vernieuwen in onze flat omdat de kabelboom van 30 jaar oud van Ziggo buiten de flat verrot was en ze deze gingen vernieuwen. Dat was dus ook de oorzaak van de slechte ontvangst (signaal) bij ons. Ik heb het wel laten doen maar ons zien ze bij Ziggo never nooit meer terug.
-
Oct 28, 2016 om 11:54Coolblue beschadigt telefoon, wat te doen?Toen CoolBlue net bestond dachten ze met de klant mee, service is er niet meer bij, jammer. Ik heb dit een paar jaar terug meegemaakt. Was een vette klant bij CoolBlue maar ik besteed er geen Euro meer. Als een bedrijf groot wordt telt de klant niet meer....Jammer, was een mooi bedrijf.
-
Oct 30, 2015 om 17:57s'nachts uitschakelen verwarming in flatgebouw.[quote=mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 17:50][quote=hansfrantzen schreef op vrijdag 30 okt 2015, 17:35][quote=carola.83 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 17:25]Topicstarter zou ook een eigen c.v. ketel kunnen nemen, is hij van dat hele gedoe af. Bovendien is dat dan een pré bij verkoop van de woning.
Heb ik ook aan gedacht maar mag niet van de V.v.E, flat is van 127 bewoners, dak ook en als ik een eigen CV installatie neem moet er een gaatje in het dak, dus na deze vraag aan de V.v.E geen toestemming voor een eigen installatie.
Maar ja, wat nou als de bewoners van de lagergelegen etages ook een eigen CV-installatie willen en een gaatje in "hun" dak willen boren. Dat vinden de bovenburen vast niet zo'n succes. ;-))
Zou ik ook niet willen, haha, maar ik heb geen buren boven mij, top etage, dus een ketel is zo opgehangen, maar helaas, het mag niet van de V.v.E.