Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: johanna100
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 24, 2015 om 22:17essent jaarafrekeningIk ging een HDD kopen uit de folder voor 55 euro.De verkoper van Mediamarkt nam mij mee naar een andere pc,hierbij stond een medewerker van Essent.Ik wist al mijn tarieven uit mijn hoofd,en hij opende een scherm met Essent tarieven veel lager dan dat ik nu betaal,tevens een lager vastrecht p.j.Hij vertelde mij dat het om een 1 jarig contract ging,dit heb ik 3 keer gevraagd aan hem omdat ik het voor die lagere bedragen wel 1 jaar wilde proberen.Hij heeft berekeningen gedaan op wat ik nu betaal en wat ik bij Essent zou betalen met dezelfde maandbedragen.Hierop zou ik 98 euro voor komend jaar terug krijgen omdat Essent goedkoper was.Ik deelde hem mee of er ergens een leesbril in de buurt was omdat ik alleen die HDD kwam kopen en mijn bril niet bij mij had.Er was geen bril in de buurt maar ik kon hem vertrouwen,en er stonden getuigen bij die zijn scherm ook zagen.Ik heb dus voor een jaar getekend en kreeg 2 kaartjes om te besteden bij de mediamarkt.Ik had alleen die HDD van 55 nodig dus de kaartjes mee naar huis genomen.Tot mijn verbazing zag ik dat het een 3 jarig contract was,dus heb ik dit contract direct geannuleerd.De volgende dag krijg ik een welkomsemail van Essent en 1 dag later de tarieven per mail.?? Veel duurdere tarieven dat de medewerker mij liet zien,schandalig gewoon.Tevens geen 55 euro vastrecht maar 14,.. per maand.Je word schandalig opgelicht en misleid.Ik heb een klacht ingediend bij Essent over deze verkooptechnieken en oplichting en mevrouw belde mij om mee te delen dat Essent 100 euro terug wilt van de kaartjes (want mediamarkt geeft mijn geld niet terug) en ik zou binnen 3 a 4 weken horen over de annulering.100 euro nemen zij dan van mijn bankrekening retour,ook belachelijk eigenlijk want de kaartjes heb ik nog,het ging mij om de goedkopere aanbieding,wat dus niet waar is.
Essent heeft vandaag aan mijn huidige leverancier laten weten dat ik bij hun kom per 23 maart 2015 dus achter mijn rug om toch nog overgenomen.
Ik heb liander al een mail gestuurd dat ik bij mijn huidige leverancier blijf en niet naar Essent overstap.
Essent laat mij weten dat ik wel een rekening hiervoor krijg waar ik dan maar weer een klacht voor moet indienen??
De verkoopmedewerker van de Mediamarkt liet mij weten dat hij door klanten aan te brengen voor Essent zijn baan mag houden,omdat ze op basis van aanbrengende klanten voor Essent worden beoordeeld.
Je gaat dus even iets in de mediamarkt kopen,de verkoopmedewerker brengt je naar de Essent pc,je word misleid en opgelicht i.v.m.een scherm met hele andere tarieven en vastrecht,je annuleert,
Je kaartjes voor 175 euro ruilt de mediamarkt niet meer in,je bent verplicht 175 euro in de mediamarkt uit te geven en 175 cash aan Essent,dubbele oplichting en kassa voor essent EN de mediamarkt. -
Jul 29, 2010 om 00:07overstap kpn internet (het net) naar kpn glasvezelHallo
Ook ik ben overgestapt van HET NET (KPN ) naar glasvezel KPN,en de overstap zou geregeld worden door KPN glasvezel.
Mooi niet dus.
In maart 2010 overgegaan naar glasvezel,monteur thuis geweest,al het oude aparatuur meegenomen,maar tot op heden krijg ik nog steeds dubbele rekeningen.
Glasvezel en digitenne.
Vreemde zaak.In mei 2010 toch maar eens gebeld naar digitenne en deze dame zou het direct opzeggen.
In juni wederom een rekening van digitenne dus weer gebeld.
Nu kreeg ik van mevrouw een nummer waaronder ik de tweede digitenne aparaat op diende te sturen(met dit aparaat kon ik niets want deze was in april al afgesloten)
Dus aparaat meteen opgestuurd met antenne erbij.
De monteur van glasvezel zei tegen mij dat ik de tweede digitenne thuis diende te houden omdat ik nog een maand kon kijken op mijn digitenne.
Dit was juist ik kon nog een maand kijken en toen was hij afgesloten.
Tot op heden krijg ik nog steeds rekeningen van digitenne,en niet van 1 maar van 2 digitenne aparaten??
Bellen helpt niet,schrijven naar klantenservice helpt ook niet,na diverse pogingen ben ik al gestopt met mailen naar die klantenservice want ik heb tot op heden nog niet 1 antwoord terug gehad.
Het is gewoon te gek voor woorden dat glasvezel van kpn beloofd dat hun de overstap regelen,en wanneer ik ze heb meegedeeld dat ik hetnet en digitenne heb van kpn vertrouw je erop dat alles keurig gebeurd anders zou je eerst zelf alles regelen voordat je een verkeerde overstap maakt om dit soort problemen te voorkomen.
Ik dien dus 3 x 12.50 extra te betalen voor aparatuur die ik niet heb.