Antwoorden gegeven door: josa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 2, 2017 om 12:54Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoek@ Hanje Klein,
Heb je al eens verdiept op klacht.nl hoeveel mensen klagen over dit soort praktijken.
DYNAFIX facebook gelezen? Ook mensen met hetzelfde!!! -
Mar 2, 2017 om 12:52Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoek
Helaas nog steeds niet opgelost.
Ook Samsung laat zich niet van zijn beste kant zien.
DYNAFIX een aantal malen gevraagd om een filmpje te maken van mijn toestel, imei zichtbaar dan omdraaien en dan met en zonder die speciale lamp wat te hebben om te zien of die kras niet te zien is zonder speciale lamp waar ze het steeds over hebben.
Zo wordt het bewijs echt geleverd. Dynafix verzuimd hiermee nog steeds wat aangeef dat :1 of ze hebben een kras gemaakt, of het is mijn toestel niet.
Voor mij blijkt wel weer dat dit in nederland zomaar kan. Ze worden op hun vingers getikt maar het gaat gewoon maar door.
Voor mij in ieder Nooit meer een Samsung. En voor Dynafix hoop ik dat bedrijven niet meer met hun in zee gaan.
ADVIES voor iedereen, check voor je gaat kopen of het reparatie bedrijf niet DYNAFIX is. -
Feb 22, 2017 om 21:29Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoekje ziet ook dat de kras er opzettelijk ingezet is, witte puntje op het glas.
En ik gebruik altijd een folie/glasplaat en hoesje om mijn telefoon te beschermen.
Toestel is een jaar oud. -
Feb 22, 2017 om 19:54Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoekDe klacht was niet opladen en zwart scherm.
U kunt meer lezen op klacht.nl dynafix in google even opvragen. Daar zie je over de correspondentie en ook het verschil in foto,s nog steeds neemt dynafix of samsung hun verantwoording.