jo
door josa Feb 15, 2017 om 14:10
Garantie & verzekeringen

Opzettelijke schade maken bij reparatieverzoek

Samsung mobiel gaat binnen garantie kapot. Deze mobiel is op MOBIEL.NL afgesloten. Op hun homepage staat reparatie melden en vervolgens wordt je doorgewezen naar een bedrijf DYNAFIX.
Dit bedrijf komt netjes per koerier je telefoon ophalen , de koerier neemt ontvangst van je telefoon in en geeft bewijs af , daar staat ook in geen schade.
Vervolgen wordt door bedrijf DYNAFIX schade toegebracht aan scherm en sturen je een foto met kras op scherm.
Op de foto is een verse kras te zien. Na verhaal te halen zeggen ze dat de kras zichtbaar werd toen ze een speciale lamp gebruikte. Onzin natuurlijk.
Vervolgens een offerte met reparatie kosten van 266 euro.
Na overleg met mobiel.nl zeggen ze dat je bij het bedrijf DYNAFIX moet zijn. Kastje naar de muur dus.
Ik heb getuigen en ook het briefje van de koerier dat er niks met het glas aan de hand is toen deze meegegeven werdt met de koerier.
Vraag: Wat moet ik nu?, wat zijn de stappen om te volgen.
Na google  te raadplegen zijn er nog meer klachten van DYNAFIX bekend.
AdresDaelderweg 21, 6361 HK Nuth




2440 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Feb 15, 2017 om 14:16
11534 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Josa , 

Samsung mobiel gaat binnen garantie kapot.

Wanneer heeft u deze telefoon gekocht ?

tijger1
door tijger1 - Feb 15, 2017 om 14:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het adres van Dynafix is niet van belang.

Een "verse" kras die te zien is op een foto, maar zij vonden die kras pas met een speciale lamp?

Dynafix staat er om bekend dat zij "wonderlijke" handelingen verrichten met de spullen die ze moeten repareren. Of ze slopen ze of ze gooien alles in een zwembad, "vochtschade" weet u wel.

Maar ik zou schriftelijk protesteren bij Mobiel met kopieen van dat briefje, zij hebben u tenslotte doorverwezen naar Dynafix, dus het aanspreekpunt.

Maak ook schriftelijk bezwaar bij Dynafix. En wat was het euvel aan die telefoon?

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 15, 2017 om 15:02
7210 Antwoorden / 3 Vragen
1

U zou toch nog eens contact moeten opnemen met mobiel.nl en uitleggen wat u is overkomen.
https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact

jo
door josa - Feb 22, 2017 om 19:54
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

De klacht was niet opladen en zwart scherm.
U kunt meer lezen op klacht.nl dynafix in google even opvragen. Daar zie je over de correspondentie en ook het verschil in foto,s nog steeds neemt dynafix of samsung hun verantwoording.

marita5
door marita5 - Feb 22, 2017 om 20:19
11534 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Josa , 

Ik heb uw klacht gelezen op klacht.nl , u heeft  DAS rechtsbijstandverzekering , laat hun dit probleem oplossen . 

http://www.klacht.nl/dynafix-care/klacht/maak-expres-beschadiging-om-zo-mij-binnen-garantie-termijn-te-laten-betalen/

diumenge
door diumenge - Feb 22, 2017 om 20:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Ik zie op de 2e foto twee barsten, lijkt mij inderdaad onmogelijk dat je die over het hoofd hebt gezien. Onder welke hoek je het toestel ook bekijkt, zo'n barst is niet te missen. Maarja, Dynafix....

jo
door josa - Feb 22, 2017 om 21:29
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

je ziet ook dat de kras er opzettelijk ingezet is, witte puntje op het glas.
En ik gebruik altijd een folie/glasplaat en hoesje om mijn telefoon te beschermen.
Toestel is een jaar oud.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 23, 2017 om 00:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Vervelend dat we je welkom moeten heten in de wondere wereld van Dynafix.
Waar consumenten als ezels worden behandeld en waar de leugen regeert.
Ik wens u veel succes met dit onmogelijk bedrijf.

gerbera
door gerbera - Feb 23, 2017 om 16:49
7372 Antwoorden / 14 Vragen
1

Dynafix heeft het dak blijkbaar gerepareerd omdat je nog maar weinig over vochtschade hoort.
Hebben nu dus wat nieuws nodig dus slopen ze de boel om maar onder de garantie uit te komen.
Mag 3x raden waar de refurbished toestellen vandaan komen waar Simpel nu mee adverteert.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 23, 2017 om 17:08
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Zit mij hier al te verheugen op alle klachten die binnen nu en een paar maandjes hier gaan verschijnen over simpel (t-mobile) en hun troep :-).

hansje klein
door hansje klein - Feb 23, 2017 om 17:27
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Cowboy-verhaal ... (?)

Dit soort 'cowboy-verhalen' kunnen bewezen worden of juist niet, door reparaties gecontroleerd te volgen.

Een taak voor organisaties die zich sterk met consumentenbelangen identificeren zoals ... KASSA?

Mistery-reparaties zijn ook in het belang van deze reparateur ... toch?

jo
door josa - Mar 2, 2017 om 12:52
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Helaas nog steeds niet opgelost.

Ook Samsung laat zich niet van zijn beste kant zien. 
DYNAFIX een aantal malen gevraagd om een filmpje te maken van mijn toestel, imei zichtbaar dan omdraaien en dan met en zonder die speciale lamp wat te hebben om te zien of die kras niet te zien is zonder speciale lamp waar ze het steeds over hebben.
Zo wordt het bewijs echt geleverd. Dynafix verzuimd hiermee nog steeds wat aangeef dat :1 of ze hebben een kras gemaakt, of het is mijn toestel niet.
Voor mij blijkt wel weer dat dit in nederland zomaar kan. Ze worden op hun vingers getikt maar het gaat gewoon maar door.
Voor mij in ieder Nooit meer een Samsung. En voor Dynafix hoop ik dat bedrijven niet meer met hun in zee gaan.
ADVIES voor iedereen, check voor je gaat kopen of het reparatie bedrijf niet DYNAFIX is.




jo
door josa - Mar 2, 2017 om 12:54
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

@ Hanje Klein, 
Heb je al eens verdiept op klacht.nl hoeveel mensen klagen over dit soort praktijken.
DYNAFIX facebook gelezen? Ook mensen met hetzelfde!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer