Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marcmons
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 10, 2017 om 13:59Pakket bezorgen bij voordeur flat ipv centrale hal verplicht?Er bestaat ook nog zoiets als SERVICE!. Als een leverancier een product, wat ik specifiek bij hem koop, niet tot aan de voordeur aflevert, dan hoef ik die leverancier absoluut niet en maak ik resoluut rechtsomkeer naar een andere winkel. Immers heb jij zorgvuldig voor hem als leverancier gekozen. Dan mag hij die service best leveren. DE KLANT IS TOCH KONING? Juist fysieke (witgoed) winkels (die wel altijd klagen dat online webwinkels hun handel kapot maken), zouden die service moeten leveren. Consumenten beslissen zich veel te snel en te gemakkelijk en zouden een stuk kritischer moeten zijn.
-
Feb 28, 2017 om 10:50Mag dit van Tele 2U en niemand anders is verantwoordelijk voor uw eigen telefoon die "uit zichzellf" belt al of niet met hulp van geïnstalleerde app's. Een telefoon gaat echt niet uit zichzelf bellen. Het klinkt hard, maar dan moet je maar uitkijken wat je doet. Het zou me wat fraais worden als iedereen zijn eigen domme fouten maar even gemakshalve bij de provider declareert omdat het zogenaamd niet zijn schuld is. Dan gaan de tarieven echt omhoog. De klantenservice heeft volkomen gelijk.
-
Feb 28, 2017 om 10:35De overdeur van mijn 1,5 jaar oude over sprong tijdens het voorverwarmen. OndankMisschien zat er al een (kleine) barst in dat glas (door u zelf in die 1,5 jaar veroorzaakt), waardoor de ruit niet meer stabiel was. Om dan meteen maar Bosch als slechte kwaliteit en slechte service af te schilderen, gaat wel wat ver. In zo een geval begrijp ik de garantieregels van die fabrikanten wel. Vaak zijn m.i. gebruikers zelf de oorzaak van misfunctioneren van hun apparatuur, maar dat vermelden ze in dit soort forums en nooit bij. Ze vragen dan wel altijd wat hun rechten zijn en ze proberen hun gelijk te halen bij reageerders, die de ware oorzaak nooit helemaal 100% kunnen weten. Bosch maakt prima apparatuur, hetgeen blijkt uit de vele testen en gebruikersrapporten. Ruitbreuk bij ovendeuren komt echt niet massaal voor, anders was er al lang melding van gemaakt ergens op internetforums. En daarom twijfel ik hier! En wat was nu zijn vraag?
-
Jul 19, 2016 om 10:48Incasso Bol.com en AccountorHeb ik het goed gelezen, dat het om een openstaande incasso-factuur van € 8,07 gaat? Jeetje, wat een drukte voor zo een schijtbedragje! Waarom betaal je die factuur niet gewoon en vraag je het geld terug aan je buurman. Zaak opgelost! Neen, en maar moeilijk blijven doen. Met al die tig-keren telefoontjes, mails etc. ben je nu wellicht aan al die kosten toegekomen. Ik begrijp de frustatie daarom helemaal niet, maar je zou het ook met een beetje gezond verstand, praktisch en gemakkelijk kunnen oplossen, i.p.v. dit gigantische wereldprobleem op dit forum te zetten!
-
Nov 2, 2015 om 13:51NepberichtNog steeds snap ik niet dat er mensen intrappen met berichten dat ze iets gratis krijgen. Waarom zou jij persé iets gratis krijgen? Zo maar? Uit liefdadigheid soms van een of andere aanbieder? Wordt toch eens wakker. NIETS IS GRATIS. Er zit altijd een of andere gedachte of winstoogmerk achter. En meestal draait het uit op betalen voor langere tijd of hang je er aan vast als je pech hebt. Als ik zou ingaan op alle wekelijkse gratis aanbiedingen die ik ontvang via email, dan hoef ik bijna nooit meer naar de supermarkt, kan ik wekelijks vrij reizen, gratis lotto, gratis museum bezoeken. Wees toch eens nuchter!
-
Jun 2, 2015 om 12:17overlast door vogels van de burenWat erg zeg, als jij je al stoort aan een paar fluitende vogeltjes in een volière. Dan moet je slaapkamer wel erg veel geluid doorlaten. En de vogels in de vrije natuur dan? Wil je die ook verjagen en verbieden? Het is een beetje belachelijk, vogeltjes die niet mogen fluiten. Ik wil het probleem niet bagataliseren, maar los het met de buurman op een vriendelijke en milde manier op zoals hier door iemand wordt gesuggereerd. Woon maar eens in een stad langs eens drukke weg, waar continue dag en nacht veel en zwaar verkeer raast, brullende motoren, dan ben je pas echt blij om eens een vogeltje te horen fluiten. Of woon maar eens naast een kleuterschool, dan heb je pas krijsende herrie. Het laat mij denken aan stadsmensen die op het platteland gaan wonen en dan bij de boer gaan (aan) klagen dat het stinkt als die het land aan het bemesten is of de koeien die te hard blèren. Zoals ook hier terecht wordt vermeld is maar, hoe je er mee omgaat en fixeer je niet op die "overlast" maar geniet ervan.
-
May 27, 2015 om 16:09CCleanerCCleaner van Piroform bestaat al jarenlang en wordt ook al jarenlang op verschillende besturingssystemen vanaf Windows XP en nu ook op Android gebruikt. Als CCleaner zovéél klachten, problemen en schade zou veroorzaken, dan stond het internet (forums) ook vol van de klachten van de "echte" experts. Indien dat zo was had CCleaner allang geen bestaansrecht meer en was het geëlimineerd. Dat is totaal niet het geval. Ook ik gebruik CCleaner al jarenlang zonder problemen. Ik trek me daarom totaal niets aan van die zogenaamde computerexperts hier die allerlei onzin uitkramen. Als je CCleaner origineel download van de website van Piroform en zonder aanpassingen en gepruts installeert, kan er welhaast niets fout gaan. Gebruik het normaal (bijv 1x per week) en zoals met alles niet overdrijven (PS: werkzaam vanaf 1982 in de IT).
-
May 18, 2015 om 01:40gekocht via marktplaats (betaald) verkoop geannuleerd ivm hoger bodIk laat een aankoop via MP (of andere veiling) altijd eerst schriftelijk bevestigen voor akkoord met artikelomschrijving, afgesproken prijs, betaalgegevens, verzendwijze en met volledige naam, adres en woonplaats. Ik wil weten met wie ik zaken doe. Die gegevens verstrek ik ook van mezelf aan de verkoper. Bovendien vraag ik de verkoper de advertentie op MP als 'gereserveerd' te vermelden. Op deze manier handel je een stuk veiliger. Wil de verkoper niet bevestigen of zijn NAW-gegevens niet verstrekken, dan gaat de transactie gewoon niet door. Een tussentijdse afzegging van een koop door een hoger bod heb ik daardoor nog nooit meegemaakt.
-
Jan 19, 2015 om 14:37kassabon supermarktWéér zo een rare traditie, die allleen maar in Nederland (hoe kan het ook anders?) voorkomt om te vragen of je wel of niet een kassabon wilt. Bij de boodschappen die ik in Duitsland doe, krijg ik gewoon standaard de kassabon. Geen gezeur of problemen achteraf! Wat is dit een raar land geworden!
-
Jan 12, 2015 om 14:32Ziggo prijzen omhoogHet is toch gek. Ik dacht dat wij een AFM (Autoriteit Financiële Markten) hadden, die er voor zou waken dat er te weinig concurrentie in een branche zou ontstaan of m.a.w. dat er geen monopolie posities ontstaan. Ziggo/UPC heeft na de fusie dus een marktaandeel van 90% op de kabel. De rest van 10% wordt dus verdeeld onder de andere aanbieders. Dit kan men toch moelijk eerlijke concurrentie noemen. En ziedaar - de UPC/Ziggo groep kan dus kennelijk gemakkelijk de prijzen verhogen. Hoe heeft de AFM deze fusie kunnen goedkeuren? Of heb ik het mis?