Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marjolecomte
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 7, 2014 om 23:35Reclame Specsavers en de praktijk[quote=hanssss schreef op zondag 2 jun 2013, 19:05]Ook wij gingen naar Specsavers voor een nieuwe 'complete' bril actie van deze keten. Montuur uitgezocht van 199,- euro, een duur montuur maar ach, alles zat toch inbegrepen?
Mooi niet, hun eigen glazen raden ze af.. dit hoort er niet bij, dat hoort er niet bij, enz.. uiteindelijk voor de 'complete' bril 579,- euro kwijt!!
Op onze vraag wat er dan van hun reclame klopte kwam de volgende actie... Ja zegt de verkoopster, die is misleidend, dat klopt!
Nou, daar zakt toch je broek van af!!
Bril mogen ze houden, dat bedrag betalen we liever aan een gerenomeerd opticiƫn, terug naar de kleine ondernemer uit het dorp.
Gratis 2 brillen wordt er in de reclame vermeld met je aanvullende verzekering...ja ik heb een aanvullende verzekering en mag eens per 3 jaar (was vroeger 2 jaar) voor een nieuwe bril.
3 jaar geleden zonder problemen 2 brillen gekregen bij Specsavers zonder bijbetaling.
Maar nu begonnen ze over kortingen te zeuren....ik hoef niks te betalen, dus wat moet ik met een korting...die gaat toch naar de verzekering? Toen moest ik voor de 2e (leesbril) 65 euro bij betalen omdat ik de korting niet wilde! En ook vooraf, anders kreeg ik de bril niet!
Nu kreeg ik een half jaar later nog een rekening van 75 euro, die zou gewoon van m'n rekening worden afgeschreven...daar zou ik toestemming voor hebben gegeven, maar ik weet van niets!
Wauw wat is dit winkeltje achteruit gehold in de behandeling van hun klanten! -
Nov 5, 2009 om 19:27Driver USB BluetoothRaar dat usbadapter WEL werkt op m'n laptop onder Vista, maar NIET op m'n vaste pc met de zelfde Vista.