Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: matthijs1985
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 23, 2020 om 12:12Ik krijg Opodo al dagen niet te pakken om na inreisverbod vlucht te annuleren@Maritas
Bedankt! Maar als ik via die links wil annuleren staat er dat ik slechts 96.87 EUR terugkrijg. Dat zou wel eens (enkel) de luchthavenbelasting kunnen zijn.
Is het niet zo dat ik al mijn geld cash terug zou moeten krijgen, omdat er sprake is van een inreisverbod?
En als dat niet zo is, zou ik toch minimaal een voucher o.i.d moeten krijgen van British Airways, gezien die 'greater travel flexibility' die ze beloofd hebben?
Hoe dan ook, er staat als ik bij die links doorklik ook dat ik moet bellen om die annulering te voltooien. En dat lukt dus ook niet. Ik sta nu alweer meer dan een uur in de wacht, en ze zijn inmiddels ook maar gestopt met dat wachtmuziekje.. -
Sep 20, 2019 om 06:58Gerepareerde telefoon vermist. Allianz weigert verantwoordelijkheid en wijst naar DHLUPDATE: Na een reactie van Allianz heeft het Kifid besloten dat mijn klacht zich richt tegen een Chinees bedrijf; niet tegen Allianz. Belangrijkste onderdeel van de reactie van Allianz:
"De heer Pontier heeft een garantieproduct afgesloten via AliExpress bij de aankoop van een telefoon. Dit product wordt aangeboden door AliExpress in samenwerking met AWP China, dat is een lokaal bedrijf dat handelt onder de naam Allianz Global Assistance. Ook in de voorwaarden wordt ons bedrijf AWP P&C S.A. - Dutch Branch niet als verzekeraar genoemd. Er is geen contractuele relatie tussen de heer Pontier en ons bedrijf met betrekking tot dit product. De in Nederland geregistreerde verzekeraar met de handelsnaam Allianz Global Assistance is daarom geen partij in dit geschil."
en
"De heer Pontier kan de klachtenprocedure volgen die wordt genoemd in de voonA/aarden en/of op de website."
-> Ik heb geen idee welke website Allianz hier bedoelt? De voorwaarden in het garantiemailtje van AliExpress waarin Allianz wordt genoemd? Dat heb ik al gedaan; zo ben ik juist ook bij Allianz uitgekomen.. -
Jul 31, 2019 om 14:51Gerepareerde telefoon vermist. Allianz weigert verantwoordelijkheid en wijst naar DHLDe telefoon was gekocht via AliExpress
Allianz heeft me verteld de telefoon op te sturen naar SBE France (en een vergoeding overgemaakt voor de verzendkosten). Daar heb ik correspondentie over. -
May 22, 2018 om 14:20ReisverzekeringZe hebben excuses aangeboden voor initiële reactie en beloofd de 250,- binnen 5 dagen over te maken. Dit zou dus binnen enkele dagen op mijn rekening moeten staan. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat het klachtenkompas van de consumentenbond eraan heeft bijgedragen dat ze hun fout hersteld hebben. Bedankt voor jullie hulp, allemaal!