Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: star777
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 1, 2016 om 21:25Aan de haal gaan, met mijn wil!Aan het soort 'experts' dat bij 'kassa' te vinden is, heeft ze reeds langgeleden haar houdbaarheidsdatum verloren -- misschien zelfs nimmer gekend, ik heb ze in elk geval niet kunnen aantreffen! Neen, voor mij geen 'kassa' meer!
-
May 1, 2016 om 14:53Bijstandsuitkering - Ik heb mijn auto naar de sloop gebracht, en daarna meteen een andere auto gekocht, maar nu wil de bijstand mij korten op de uitkering omdat het sloopgeld als winst word gezien. Mag dit?Ik kan mij zeer wel indenken dat als u boos wordt op die bijstandsmensen, dat zij u dan helemaal in de tang zullen nemen, en u van een stempel voorzien als zijnde 'agressief'. Dan kunnen zij het u bijzonder moeilijk maken. Want een ambtenaar in functie onheus bejegenen wordt bij wet extra zwaar bestraft. Het beste is, om vooral kalm te blijven! Ik heb trouwens nooit begrepen waarom ambtenaren, meer mens zijn dan 'gewone' mensen! Indien ik iemand over straat een schop geef, is dit voor de wetgever minder erg dan dat ik een ambtenaar een even harde trap geef... Ik spreek uit ervaring... Indien men jou niet mag, dan wordt men voor de leeuwen geworpen!
Indien u het er niet mee eens bent, met een genomen beslissing, verlenen zij u de mogelijkheid om een bezwaarschrift in te dienen, bij B&W ter plaatse. -
Apr 30, 2016 om 16:30Wasmachine of koelkast kopenEen keer kwam een man van de winkel mij een tv brengen. Ik vroeg hem mij te willen helpen de tv omhoog te dragen... Neen, dat wou hij niet want hij had last van zijn rug!
-
Apr 30, 2016 om 13:17Verkoop motorWas het een 'juweeltje', of bent u blij om ervanaf te zijn?
-
Apr 30, 2016 om 11:58Telfort neemt mij een maand teveel in rekening!Zeg, Kassa, waar is de mogelijkheid gebleven om fouten in jouw, eigen, bericht te mogen herstellen? Of, mag er nog slechts geklikt -- pardon -- 'gerapporteerd' worden bij jullie?
-
Apr 27, 2016 om 20:00Klachten indiennenGeef ze maar gerust aan bij de politie! Als jij voor gillette betaalt, dan dien jij geen troep te verkrijgen, van oplichters. Eis jouw geld terug! Probeer voortaan eens onze vrienden boldking:
https://www.boldking.com/
Of 'Mach 3'
http://gillette.com/en-us/products/razor-blades/mach3-razors/mach3-turbo-razor
Of: 'Budgetshavers' http://www.budgetshavers.nl/ -
Apr 27, 2016 om 15:52Ziekte bij koolraap!Aangezien ik het onderstaande niet bij klacht.nl heb mogen plaatsen:
Dirk van den Broek
Niets opgelost!
Niets opgelost! Dus hoezo klacht opgelost, klacht.nl en Dirk van den Broek!
De klant wordt door Dirk van den Broek zwaar beledigd! Aan mijn klacht hebben zij niets, maar dan ook niets willen doen! Dat zij vaak slechts rotzooi aan de man wensen te brengen deert hen tevens geenszins! Ik heb mevrouw [edit-red.] vriendelijk verzocht het bij haar inkoopafdeling na te gaan, maar helaas vergeefse moeite! Blijkbaar hebben zowel mevrouw, als Dirk van den Broek geen boodschap aan de klant! Vandaar dan ook dat mevrouw [edit] bij haar e-mail aan mij, dit nadrukkelijke verzoek bijvoegde:
************************DISCLAIMER*******************************
De informatie in dit bericht is vertrouwelijk. Het is daarom niet toegestaan dat u deze informatie openbaar maakt, vermenigvuldigt of verspreidt, tenzij de verzender aangeeft dat dit wel is toegestaan. Als dit e-mailbericht niet voor u bestemd is, vragen wij u vriendelijk maar dringend om het bericht en kopieen daarvan te vernietigen. Dit bericht is gecontroleerd op bekende virussen. Helaas kunnen wij niet garanderen dat het bericht dat u ontvangt volledig en tijdig verzonden is, of tijdig ontvangen wordt en vrij is van virussen of aantasting door derden.
**********************************************************************
Verzoek aan Klacht.nl, haal alsjeblieft het predicaat 'opgelost' maar weg, want zij hebben niets voor de klant willen doen! Klacht.nl, alvorens jullie een sticker 'opgelost' op een klacht plakken, vraag eens eerst de klachtaandiener of de klacht daadwerkelijk 'opgelost' is. Momenteel heeft een bedrijf als Dirk van den Broek, en tevens julliezelf, als Klacht.nl, maling aan jullie klanten!
https://www.youtube.com/watch?v=eBEu-yH0pSg&feature=youtu.be
Klacht.nl, houd op met neppe 'opgelost'!
-
Apr 25, 2016 om 11:32Huurverhoging door belastingdienstIndicatie van de belastingdienst: Zijn inkomen bevindt zich ergens tussen € 9.999.999,99 en €10.000.000,01. Leuker kunnen wij het niet maken...
-
Apr 25, 2016 om 11:19Ziekte bij koolraap!Mijn gekochte koolrapen worden ziek door verkeerde afhandeling tijdens opslag en/of transport. Nou heb ik die filiaalmanager, bij Lidl, enzovoort, verteld dat hij zijn inkoper diende te attenderen op dit probleem. Helaas, is er tot op heden niets verbeterd. Of de filiaalmanager en/of de inkoper hebben maling aan mij, en aan de koolraap! Het net als jij, op internet, een mooie vaas bestelt, en TNTpost zet deze, tijdens opslag en transport, om in glasscherven! Slechts, bij het openen van de verpakking bemerkt men de oplichting!
-
Apr 24, 2016 om 19:13FirefoxGeef de Google browser een kans, werkt zeer goed:
https://support.google.com/chrome/answer/6213033
Ik ben een tevreden klant!
'Opera', is ook goed: http://www.opera.com/download