Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: webcarehornbach
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2012 om 10:10laminat vloerWilt u deze klacht per email aan ons doorgeven onder vermelding van vestiging waar u de laminaat heeft gekocht en om welke laminaat het gaat. Artikelnummer en omschrijving op de kassabon. Ook graag uw telefoonnummer.
emailadres: annemie.adams@hornbach.com
Verdere afhandeling zal via email of telefoon zijn. -
Oct 3, 2011 om 10:26Hornbach gaat gerepareerd apparaat onklaar maken, mag dat zo?Mevrouw [Edit redactie: geen privégegevens plaatsen alstublieft] heeft haar klacht ook via email kenbaar gemaakt aan Hornbach.
Het vestigingsmanagement van Hornbach Groningen heeft mevrouw [edit redactie: geen privégegevens plaatsen alstublieft] een passende oplossing aangeboden die door mevrouw [Edit redactie: geen privégegevens plaatsen alstublieft] geaccepteerd is.
De maaier is inmiddels terug bij mevrouw [Edit redactie: geen privégegevens plaatsen alstublieft].