we
door wendyhuysmans Jul 20, 2016 om 17:37
Auto & vervoer

Auto kopen engeland

Het lijkt erop dat we het slachtoffer zijn van bedrog i.v.m. aanschaf van een auto uit Engeland via de website: www.enscoholdco.co.uk
Het bedrijf noemt zich Ensco Holdco Limited en zou verantwoordelijk zijn voor het transport van auto zoals keurig op de site beschreven staat.
Nu hebben we alles "dachten we" behoorlijk uit geplozen en lijkt alles erop dat er sprake van bedrog is. Geld kwijt en geen auto. Wat zou het advies zijn? om nu te ondernemen?

3258 5 Rapporteer

getty
door getty - Jul 20, 2016 om 17:42
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dit is toch helaas wel een hele bekende oplichtingstruc waar u bent ingetrapt. Doe aangifte bij de politie, maar veel meer is er niet te verwachten ben ik bang.

me
door mein33 - Jul 20, 2016 om 17:49
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@wendyhuysmans,

U dacht dat u "alles" behoorlijk had uitgepluist maar toch denkt u dat u het slachtoffer van oplichting bent geworden.
Welke aanwijzingen heeft u waarop u een dergelijke gevolgtrekking meent te moeten/kunnen maken ?

marita5
door marita5 - Jul 20, 2016 om 19:16
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wendyhuysmans ,

Deze site is copyright 2016  , geen voorwaarden . klik op de rode regel .

http://www.enscoholdco.co.uk/

Cookies
door Cookies Jul 20, 2016 om 19:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Belabberd Nederlands? Site is gewoon in het Engels. En de site is vanzelfsprekend als bekend bij TS.

marita5
door marita5 Jul 20, 2016 om 19:32
11513 Antwoorden / 15 Vragen

U bent te snel met uw reactie , als u goed gelezen en gezien had , heb ik dit inmiddels verwijderd , Google Chrome vertaald bij mij een site automatisch naar het Nederlands

diumenge
door diumenge - Jul 20, 2016 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Advies? Aangifte doen, uithuilen en sparen voor een nieuwe auto.

sw
door swat1500 - Jul 20, 2016 om 23:25
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt niet aleen op bedrog, het is ook bedrog. U bent gewoon opgelicht en nog wel met een oude bekende truc. Had u een en ander verder uitgeplozen op internet dan had u waarschuwingen genoeg gekregen.
De betreffende auto werd waarschijnlijk ook voor een prijs aangeboden die "te mooi om waar te zijn was" waarschijnlijk. Dat had al een waarschuwing moeten zijn.
Aangifte doen bij de politie is de enige resterende optie. U schiet er weinig me op want de uitvoeders zitten meestal in een land waar de NL politie geen onderzoek kan en mag doen.