Vragen over Winkels & Webshops

Ni
Nikki van Poppel - Jan 15, 2024 om 11:02
Winkels & webshops

Kast besteld en betaald maar nooit ontvangen

Goedemorgen,

In mei 2023 heb ik een online een kast besteld bij woneninterieur en netjes betaald maar nooit ontvangen.
na enig aandringen van mijn kant zou de kast geleverd worden in november 2023.
tot op heden is er meerdere malen contact geweest via E-Mail en 1x telefonisch met talloze beloftes over levering (uiteindelijk order geannuleerd)
en toezegging gedaan over ter ... Lees meer

Si
Sigi41 - Mar 16, 2024 om 21:11
Winkels & webshops

Bestelling niet geleverd, wel betaling vereist

Eind november heb ik een online bestelling van 25 euro gedaan bij Intertoys, die op 1 december door DHL geleverd zou worden. DHL heeft wel gemeld dat de bestelling geleverd zou zijn, maar heeft die dag geen bestelling geleverd. Dit gemeld bij Intertoys en eind december een e-mail ontvangen dat ik de bestelling nageleverd zou krijgen of mijn geld terug kon krijgen. Ik had echter voor betalen via Kl ... Lees meer

Pcraul
Pcraul - Jan 16, 2024 om 11:32
Winkels & webshops

Ti-84 geeft geen geld terug

Slechtste webwinkel waar ik ooit iets heb besteld 12 november heeft onze zoon na lang sparen de ps5 besteld. TI-84 had een aanbieding welke hij zich kon veroorloven.

Na 1 week gewacht te hebben, hebben we eerst via de mail contact gezocht omdat bellen niet kan.

De communicatie verloopt traag en slecht, zelfs via WhatsApp waar de hele conversatie terug te lezen valt weten de ... Lees meer

An
Annne12 - Mar 11, 2024 om 10:49
Winkels & webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van Reebok?

In november heb ik drie grote orders geplaatst bij Reebok. Twee daarvan (20 paar en 8 paar schoenen) heb ik in goede orde ontvangen. De derde order was incompleet. Daarover heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice van Reebok. In een bijna anderhalf uur durend gesprek hebben we vastgesteld welke 14 paar van de 26 paar die ik in deze order heb besteld ontbreken.

Uiteraard z ... Lees meer

Wi
Wilma V - Mar 10, 2024 om 13:38
Winkels & webshops

Retour DeLonghi via UPS werkt totaal niet

Ik heb een koffiemachine bij DeLonghi besteld, die ik wil retourneren. Op 18 januari heb ik retour aangemeld. Het is nu 10 maart, en de machine staat nog steeds naast mijn voordeur. Ik heb verschillende keren mailcontact met DeLonghi gehad. Telkens beloven ze dat ze de retour zullen regelen. Ik heb gemaild en zeker vier keer gebeld met UPS. Excuses, excuses, opnieuw beloften dat ze de machine nu e ... Lees meer

Ta
Tamara H-yan - Apr 13, 2023 om 13:26
Winkels & webshops
Luxplus, oplichters?

Goedendag,
Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voordat luxplus opgeheven kan worden? Ze hebben een systeem rondom fraude gecreëerd.
In de kleine letters van de voorwaardes vermelden ze dat bij aanschaf van een product mensen vastzitten aan een abonnement (ze verkopen gezichtsverzorgingsproducten en cosmetica met prijzen variërend van 1 euro tot +20.)

Aan de recen ... Lees meer

de
debby grob - May 6, 2023 om 12:39
Winkels & webshops

Opgezegd bij de vriendenloterij, moet nu €30,- betalen. Mag dit. Bedrijf heet by

Online opgezegd, krijg daarna mail van bymetis of ik €30 wil betalen. Niet gedaan. Verschillende mails terug. Die weer terug kwamen. Uiteindelijk na de zoveelste. Opzegbrief niet herroepbaar, maar zou dan €15  mogen betalen. Volgende mailof ik toch € 30 wil betalen. Daarna nog een. Van nog 1 dag en anders komen er €14,50 administratie kosten bij. Proberen te bellen. Heel lang als nog 4 wa ... Lees meer

Na
Nancy Hoppe - Mar 8, 2024 om 11:17
Winkels & webshops

Boxspring besteld aanbetaald in juni 2022, nog steeds niks ontvangen

Ik hoop dat u mij kunt helpen.  Diverse keren gebeld en berichten via WhatsApp gedaan, maar de telefoonnummers zijn niet meer actief. Ben ook in Lelystad Haven veel geweest en op de Apolloweg 2D. Zij adverteren ook op marktplaats, maar dan onder Joshua Bedden.  Zijn oplichters.
Groetjes vanuit een zonnige Lelystad.
EDIT REDACTIE: Persoonsgegevens verwijderd ... Lees meer

Ria van der Poel
Ria van der Poel - Mar 6, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Vinyl binnen jaar na aankoop nu gratis gelegd, scheelt mij een paar honderd euro

Ik heb nog geen jaar geleden vinyl aangeschaft voor m'n hele huis, nu nog geen jaar later wordt dit vinyl gratis gelegd, mag dat? Lees meer

Ye
Yennester - Nov 27, 2023 om 14:11
Winkels & webshops

Ervaringen met Poluno Amsterdam?

Ik heb wat besteld bij Poluno Amsterdam. Omdat ik een track&trace button kreeg die niet werkte en contact met klantenservice vreemd aanvoelde ben ik gaan zoeken bij revieuws. Later vond ik ergens in een mail een track&trace code, die me verwijst naar een buitenlandse site en de status al 11 dagen hetzelfde is.
Bij Trustpilot zijn heel veel klachten over deze webshop.
Oa over ver ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels