al
door alyssaned Oct 22, 2015 om 10:21
Auto & vervoer

Autogestolen

Hallo allemaal,
Afgelopen zomer (26-08-15) is onze auto (golf 5) gestolen in italie. Wij waren aan het zwemmen en de camping zei dat het een beveiligde parkeerplaats was met een prive strand van de camping zelf. Dus wij hebben onze auto geparkeerd en ik heb de sleutel goed verstopt onder in mijn tas. Toen wij naar het strand liepen hebben een bende ons gevolgd (hadden we niet door) en heeft de sleutel uit mijn tas gestolen op het strand. Aan het einde van de dag wilde we terug gaan naar de camping was de sleutel EN de auto weg. De politie heeft op camera beeld gezien dat hij onze auto mee nam en wij hebben aangifte gedaan. Ahfijn nu terug in nederland wilt de verzekering niet betalen omdat we het de dieven 'te makkelijk'. Hebben gemaakt!!! (We zijn wa+casco verzekerd) Wij hebben daar in een hel geleefd en niemand wilde en kon ons helpen daar.. En nu nog steeds niet.. Heeft iemand tips wat we nu nog kunnen doen?

7544 41 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 22, 2015 om 11:31
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Kennelijk heeft u de spullen op strand onbeheerd achtergelaten, dat is niet handig. Boeven hebben maar even tijd nodig. De verzekering keert mi terecht niet uit.

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2015 om 13:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou maar een klacht indienen bij het Kifid, kijk op Google voor de gang van zaken.

@tot15

Wat moet je met een kluis in de auto voor de autosleutels?

De rest van uw verhaal is schunnig.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 22, 2015 om 13:27
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Maar onbeheerd je spullen zomaar laten liggen is vragen om moeilijkheden en terecht weigert de verzekering om uit te betalen, zonder andere bewijzen dan een opname van iemand die met de auto weg rijd.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 22, 2015 om 21:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Die kluis in de auto is goed idee. Helaas heb je je sleutels nodig om de kofferbak te openen, dus die kunnen niet in de kluis.

Verder ben ik het met de verzekering eens, had een van uw reisgenoten laten oppassen terwijl u in zee was. Dit is bijna uitlokking.

Diewilik

al
door alyssaned - Oct 22, 2015 om 23:04
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vind jullie antwoorden erg jammer.. Alsof we het een soort van express hebben gedaan. Dit was onze allereerste vakantie samen met de auto waar mijn vriend 2 jaar voor gespaard heeft. Verder gaf ik al aan dat de camping zei dat het HUN beveiligde parkeerplaats met HUN prive strand was, dan komt er toch niet in je op dat je wordt geachtervolgd door een roemeense mafia bende (woorden van de italiaanse politie) die vervolgens zomaar het strand op kunnen? Vind het zo trgen vallen dat er nergens ook maar een tikkeltje medeleven van iemand is maar het eigenlijk op dikke bult eigen schuld neer komt. We hebben daar ook extra moeten verblijven omdat we niet meer terug konden naar nederland kortom het was gewoon een hel, en waarom is mijn verhaal schunnig tijger1? En mijn vraag was of iemand tips had en niet of jullie het er nog even in willen wrijven

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2015 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

.@alyssaned

Even beter lezen. Ik heb u geadviseerd een klacht in te dienen bij het Kifid. Dit moet u niet zo maar accepteren.

En dat schunnig sloeg op de reactie van @tot15karakters waar men een sleutel zou moeten verbergen.

mahadma
door mahadma - Oct 22, 2015 om 23:13
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Ik vind jullie antwoorden erg jammer.. Wij kunnen uw situatie niet (meer) veranderen. De verzekering stelt m.i. terecht dat u nalatig bent geweest. En daar zijn de anderen het ook mee eens. We kunnen wel zeggen dat u gelijk heeft, maar daar schiet u niks mee op. De feiten liggen anders.

Het is natuurlijk niet de meest fijne ervaring die je wil meemaken, maar realiseer wel dat je nergens onbewaakt waardevolle artikelen moet achterlaten. Ook niet even ...... Zeker niet in het buitenland. We kunnen wel van alles zeggen, maar tips zijn achteraf niet meer te geven. De auto is gestolen en zie je nooit meer terug. Jammer, echt jammer maar wel een feit. Helaas en dure les.

al
door alyssaned - Oct 22, 2015 om 23:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

Oké bedankt tijger1 ga ik zeker doen bedankt voor je advies en sorry voor het misverstand. En ja klopt was zeker een dure les

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2015 om 23:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het verhaal van de verzekeraar dat u het de dieven te makkelijk hebt gemaakt is onzin, masr past natuurlijk wel in hun straatje.

Ik ga er eigenlijk van uit dat u geen rechtsbijstandverzekering hebt, mocht dat wel het geval zijn die inschakelen.

En anders zou ik zeker contact opnemen met

http://www.schadecoach.com

Leg de kwestie daar voor, wellicht kunnen zij u helpen.

sw
door swat1500 - Oct 22, 2015 om 23:29
3799 Antwoorden / 0 Vragen

In de voorwaarden van de verzekering staat wanneer schade wordt vergoed. Uiteraard heeft u een en ander niet expres gedaan maar u bent te zorgeloos geweest en wellicht ietwat te goedgelovig. Helaas voor u is dat iets wat de verzekeraar tegen u gebruikt en de claim afwijst. Een verzekeraar verlangt van haar klanten een zekere mate van zorgvuldigheid en voorzichtigheid zodat schades zoveel mogelijk worden voorkomen anders wordt het voor de verzekeraars dweilen met de kraan open vanwege alle schadeclaims van onzorgvuldige klanten en zullen de premies omhoog schieten.

U kunt inderdaad bij het KIFID bezwaar maken tegen de afwijzing van uw claim, echter ik geef u niet veel kans. Niet geschoten is natuurlijk altijd mis.

mahadma
door mahadma - Oct 22, 2015 om 23:31
11590 Antwoorden / 51 Vragen

@Tijger1,

Ik ben natuurlijk niet het kifid, maar: Het verhaal van de verzekeraar dat u het de dieven te makkelijk hebt gemaakt is onzin, maar past natuurlijk wel in hun straatje..

Laat ik dit zeggen, geef de vraagsteller niet teveel hoop op een goede afloop voor hun zijde, want echt veel om het een en ander te voorkomen is ook niet gedaan. Maar de tijd zal het leren.

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2015 om 23:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mahadma

Ik geef helemaal geen hoop. De claim is gewoon afgewezen, en daar hoeft de Ts helemaal niet mee akkoord te gaan.
Maar ze heeft daar wel hulp bij nodig. Dus of het Kifid of de Schadecoach. Alsof je het dieven makkelijk maskt door de autosleutels in je tas te stoppen.

zoekster
door zoekster - Oct 23, 2015 om 09:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik ben het met tijger1 eens. Ik vind zo'n opmerking

We kunnen wel van alles zeggen, maar tips zijn achteraf niet meer te geven.

van mahadma, terwijl tijger1 eerder heeft gezegd dit bij het Kifid voor te leggen, ridicuul.

Wij maken hier niet uit of dit kansrijk is of niet. Ik vind dit ook een twijfelgeval, dan kun je beter op de niet geschoten altijd mis toer gaan.

Wat de schadecoach betreft, daar heb ik wel mijn twijfels over, want zij vermelden dat zij hun kosten kunnen verhalen op de verzekeraar, maar het is geen no cure no pay instantie. Kunnen geeft geen enkele garantie dat zij dat in alle gevallen ook doen. Zij geven in hun leveringsvoorwaarden aan dat zij een inspanningsverplichting hebben en gaan resultaatverplichting en dat zij 140 euro per uur kosten. Dus ik vind dit een risicovol advies. Misschien kan tijger1 uitleggen waarom je naar de schadecoach zou moeten gaan?
KLIK

me
door mein33 - Oct 23, 2015 om 10:14
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 22 okt 2015, 23:55]@mahadma

Alsof je het dieven makkelijk maskt door de autosleutels in je tas te stoppen.

Ts heeft het de dieven niet makkelijk gemaakt door de sleutels in haar tas te stoppen.
Ts heeft het de dieven, zoals ik het e.e.a. begrijp, wel heel makkelijk gemaakt door de tas onbeheerd op het strand achter te laten.
Het verbaasd mij alleen dat alleen de autosleutel uit de tas is gehaald en zowel de tas als de inhoud verder ongemoeid is gelaten.

tijger1
door tijger1 - Oct 23, 2015 om 10:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster

Ik heb de site van Schadecoach niet verder doorgelezen, ging er, blijkbaar ten onrechte, van uit dat zij op dezelfde manier werken alles Schadeoplossing.nl. Deze laatste instantie werkt mijn inziens niet voor autoschades.

Dus Schadecoach misschien maar vergeten en op naar het Kifid.

Dat kan in principe zonder hulp van een jurist, maar hulp is in deze situatie misschien wel gewenst gezien het grote bedrag wat ermee gemoeid is.

tijger1
door tijger1 - Oct 23, 2015 om 10:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus de dieven waren echt gericht op de auto.

al
door alyssaned - Oct 23, 2015 om 10:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ja klopt, het is echt een maffia bende vertelde de politie. Ze hadden het in juni ook al gedaan opdezelfde plek, zelfde verhaal. Ze staan gewoon ergens en dan achtervolgen ze je. Ze hebben bewust alleen de sleutel en mijn vriend zijn broek er uit gehaald (waar de sleutel in zat) omdat je daar verder niet over na denkt op het strand. De rest hebben ze laten zitten zodat we ons ook niet afvragen waar is onze zonnebril bijvoorbeeld..

zoekster
door zoekster - Oct 23, 2015 om 10:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Een schadecouch die bij het kopje 'wat kost het' slechts dit

Onze kosten kunnen onder de kosten vallen die door de verzekeraar dienen te worden vergoed. Deze kosten staan los van het vastgestelde schadebedrag en worden daarop dus niet in mindering gebracht.

vermeldt en de consument verder niets wijzer maakt en waarbij je heel kriebelig klein onderaan de pagina bij het kopje 'leveringsvoorwaarden' de echte voorwaarden voor het contract toont, (en bepaald niet in Jip en Janneketaal) daar zou ik zelf niet mee in zee gaan.
Men wil niet recht voor z'n raap duidelijk maken welk risico de opdrachtgever (de consument dus) loopt bij een eventuele blijvende afwijzing van de claim door de verzekeraar.

Wel denk ik dat het handig is om juridische hulp te zoeken.

Misschien kunt u op rechtswinkel KLIK nog eens gratis uw vraag stellen en daar vragen hoe zij uw kansen inschatten. Vertel het verhaal dan wel luid en duidelijk, ook hoe het is gegaan met het achterlaten van de broek enz. Hoe eerlijker u bent in het beschrijven hoe meer u kans heeft op een correct antwoord. En daar gaat het om. Dat antwoord kunt u wellicht meenemen in uw correspondentie met het Kifid.

Of eerst nog eens aankloppen bij de verzekeraar.

tijger1
door tijger1 - Oct 23, 2015 om 11:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@alyssaned

Sorry voor het vermelden van Schadecoach. Ik had eerst moeten lezen.

ha
door harryromijn - Oct 23, 2015 om 12:48
272 Antwoorden / 0 Vragen

Ik laat NOOIT de sleutel van mijn auto in een onbeheerde tas, altijd twee sleutels mee, en aan een kettinkje om de pols of een zakje in de zwembroek.
Of u bij uw verzekering iets zo maar los krijgt? ik denk het niet. Daar heb je een rechtsbijstand verzekering voor nodig en weer een eigen jurist om die rechtsbijstand verzekeraar aan hun plicht te herinneren.
Ik herhaal niet voor niets: bij verZEKERen is slechts één ding zeker: het betalen van de premie. De rest is coulance.

Maar... misschien wel wat tips: was het niet mogelijk de autosleutels in verzekerde bewaring te geven bij de privé-strand beheerder ?
Is de camping wegens het wekken van een verkeerd veiligheidsgevoel aansprakelijk te stellen ?

Tip aan de automobiel branche: misschien wijs een tweede slot IN de auto aan te brengen, een soort PIN-code slot ipv of naast het stuurslot met een gelijke sleutel als op de deuren ? Moet toch niet zo'n technologisch hoogstandje zijn en.. de auto is veel beter beschermd tegen diefstal.

Cookies
door Cookies - Oct 23, 2015 om 12:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 22 okt 2015, 23:55]@mahadma

Alsof je het dieven makkelijk maskt door de autosleutels in je tas te stoppen.

Wel als je dan de tas onbeheerd achter laat. Dan maak je ze het verd*md gemakkelijk.

Maar goed, Kifid kan altijd, maar geef TS weinig kans.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 23, 2015 om 13:06
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Er is een soort vuistregel bij verzekeringen :
men dient te handelen als een goed huisvader.
Laat je je waardevolle spullen onbewaakt achter op een strand dan heb je niet gehandeld zoals een goed huisvader betaamd.
Worden uit de auto spullen gestolen die zichtbaar waren voor de dieven dan wordt de schade niet vergoed.
Laat je op een terras je tas achter aan de stoel bungelen, en de telefoon is eruit gestolen, dan ontvang je niets.
Ik neem aan dat er in de tas meer waardevolle zaken aanwezig waren, het is een gelukje dat niet meer is gestolen.
Men heeft niet gehandeld als een goed huisvader.
Daarom geen vergoeding.
En kan je het hier gegeven advies om juridische hulp te zoeken wel vergeten.
Men heeft alle reden om niet te betalen.
Gewoon een gevalletje ernstige nalatigheid.

mahadma
door mahadma - Oct 23, 2015 om 13:19
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Zoekster richt zich tot mij: Ik ben het met tijger1 eens. Ik vind zo'n opmerking

We kunnen wel van alles zeggen, maar tips zijn achteraf niet meer te geven.

van mahadma, terwijl tijger1 eerder heeft gezegd dit bij het Kifid voor te leggen, ridicuul.

Carola.83 schrijft: Maar goed, Kifid kan altijd, maar geef TS weinig kans.

Zoekster dan moet je de rest die er weinig heil in ziet ook even aanspreken ...........

Los van alles, je kan beter uitgaan van een "niet" als een "prijs".

Feit blijft dat er als enige beveiliging van de auto, de sleutel onbeheerd is geweest op het strand. Door alleen de sleutel te stelen is de diefstal laat opgemerkt en was de auto al mijlen ver weg. Der halve blijf ik bij mijn idee: de kans acht ik bepaald niet groot, maar waag een schot. En bij de volgende auto een startonderbreker laten monteren of zo'n groot geel ding met een cijferslot op je stuur of versnellingspook.

eefvanbaal
door eefvanbaal - Oct 23, 2015 om 13:38
9 Antwoorden / 0 Vragen
co
door consumentenman - Oct 23, 2015 om 14:11
6 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik uw verhaal zo lees bent u naar de verzekeringsmaatschappij TE EERLIJK geweest.
Die praten zich er altijd onderuit. Als je eerlijk je verhaal doet weten ze altijd wel iets te vinden om onderuit te komen. Dus ook in uw geval.

Wat moet je doen als je naar het strand om te zwemmen. Je gaat niet naar het strand om op je autosleutel te passen en vervolgens NIET te kunnen zwemmen.

Er zijn nu eenmaal figuren die er op uit zijn om auto's te stelen en toeristen zijn vaak een gewilde prooi omdat dergelijke figuren weten dat de toerist niet naar het strand komen om op hun autosleutel te passen.
U hebt gewoon pech gehad en bent slachtoffer geworden van een dergelijk figuur, dan wel bende.

Ik zou geen genoegen nemen met hun motivatie en de verzekeringsmaatschappij blijven bestoken met email en brieven. Laat blijken dat je het niet eens bent met hun argumenten en neem desnoods (als je die hebt) contact op met je Rechtsbijstandsverzekering.

Je moet de verzekeringsmaatschappij verantwoordelijk stellen voor het feit dat je auto gestolen is en wel om de volgende reden.

De verzekeringsmaatschappij is akkoord gegaan om jouw auto, een Volkswagen Golf V, in dekking te nemen; in gewoon Nederlands: te verzekeren.
Zij zijn daarbij akkoord gegaan met het gegeven dat auto's van het merk Volkswagen makkelijk te stelen zijn. Dat is nog nooit anders geweest en is nog zo!

Het feit dat jij naar het strand gaat en daarbij je auto afsluit en vervolgens de sleutel onder je spullen op strand verstopt doet daar niets aan af.
Je hebt de autosleutel niet op de deur van je auto laten zitten en daarmee zoals men dat pleegt uit te drukken: de dief de gelegenheid gegeven de auto makkelijk te stelen.
Jouw auto stond afgesloten en dat je in de gaten gehouden bent door iemand ter plaatse die de auto wil stelen doet daar niets aan af. Jij kon op dat moment ook niet inschatten wat er zou gaan gebeuren.

Niet opgeven is mijn advies en de verzekeringsmaatschappij blijven bestoken met email of brieven waarin je laat blijken hun argumenten NIET te accepteren. Iedere keer weer!

Vaak zijn mensen geneigd om op te geven en dat moet je zeker niet doen.
Men noemt dit ontmoedigingsbeleid!

tijger1
door tijger1 - Oct 23, 2015 om 14:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nalatig is geen grond om een uitkering te weigeren, dan moet er echt sprake zijn van roekeloosheid of "merkelijke schuld". Dus bijvoorbeeld de auto niet afgesloten of de sleutel nog in het slot.

Dus protesteren en klacht indienen bij het Kifid.

Cookies
door Cookies - Oct 23, 2015 om 14:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@consumentenman: in de spelregels is deze zin opgenomen: Het gebruik van kapitalen is niet toegestaan, net als het overdreven gebruik van vet, cursief of onderstreepte tekst.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 23, 2015 om 14:40
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Al die argumenten zijn nou wel mooi en goed bedoeld.
Laten we de feiten eens op een rijtje zetten :
als de gehele tas was gestolen dan was uw vakantie ook bedorven geweest.
Want u kon niet in de auto komen.
Als uit die tas een telefoon of horloge waren gestolen dan werden deze ook niet vergoed.
Want u liet de tas onbeheerd achter.
Misschien zat er wel een label aan de sleutel met daarop het kenteken geschreven.
Dat zie je wel vaker.
De dief, of vinder van de sleutel weet dan gelijk bij welke auto de sleutel hoort.

mahadma
door mahadma - Oct 23, 2015 om 14:51
11590 Antwoorden / 51 Vragen

De dief, of vinder van de sleutel weet dan gelijk bij welke auto de sleutel hoort.

Als het een afstandsbediening is, dan piept of geeft de juiste auto nog aan waar hij staat al, en anders is het een kwestie van proberen zelfs, of er staat een merk op de sleutel of sleutelhanger.

ma
door mattjeu - Oct 23, 2015 om 16:21
21 Antwoorden / 0 Vragen

In het vervolg (algemene tips)

Het veiligste is bij het hotel of bij de balie (restaurant, bar) je sleutel in bewaring geven. Dan kan hij ook niet zoek raken of als het bandje breekt in het water verdwijnen.

Het op een na veiligste is een waterdichte tas of armband met de waardevolle spullen erin. (telefoon, geld, sleutels)
De grotere spullen in het afgesloten dashboardkastje (alleen indien met sleutel afgesloten) van de auto en in de achterbak. (met dichte bovenkant)

Ook vaak mogelijk: sleutels die niet digitaal zijn (dus tegen water kunnen) kun je met een riempje of zo (net als in het zwembad) om je pols doen. Digitale sleutels hebben vaak een "backup" sleuteltje (wanneer je batterij leeg is) erin zitten die je met een schakelaartje eruit kunt halen. Dit is meestal een simpele metalen sleutel waarmee je alleen het slot van de bestuurdersdeur kunt openen. Alle andere spullen en de originele sleutel in het afgesloten dashboardkastje. De metalen sleutel kan dan gewoon mee het water in.

Andere optie: andere mensen vragen om op je spullen te letten. Zet deze dan ook echt bij de mensen neer en wissel zwemmen af.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 23, 2015 om 18:53
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Hehe Matjeu,
in eerste instantie dacht ik : briljant Matjeu.
Maar een hele lange tijd later kwam er toch een vraag in mij op Matjeu.
Als je heel veilig de sleutel van je auto in bewaring geeft bij het hotel, en je naar het strand verderop wil, start je de auto dan door middel van telepathie ?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++====================

=mattjeu schreef op vrijdag 23 okt 2015, 16:21: In het vervolg (algemene tips)

Het veiligste is bij het hotel of bij de balie (restaurant, bar) je sleutel in bewaring geven. Dan kan hij ook niet zoek raken of als het bandje breekt in het water verdwijnen.
.

ma
door mattjeu - Oct 23, 2015 om 19:03
21 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 23 okt 2015, 18:53]Hehe Matjeu,
in eerste instantie dacht ik : briljant Matjeu.
Maar een hele lange tijd later kwam er toch een vraag in mij op Matjeu.
Als je heel veilig de sleutel van je auto in bewaring geeft bij het hotel, en je naar het strand verderop wil, start je de auto dan door middel van telepathie ?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++====================

Ik ga ervan uit dat het strand dan in de buurt van het hotel/restaurant/cafe zit.. natuurlijk.. het is ook logisch dat het bandje van goede kwaliteit moet zijn zodat de sleutel goed vast blijft zitten, en dat je de auto op slot doet, en dat je geen baby in de achterbak zet (waardevolle spullen die niet in het dashboardkastje passen) tsja....

pi
door pieterwolters - Oct 23, 2015 om 20:10
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=alyssaned schreef op donderdag 22 okt 2015, 10:21]Wij waren aan het zwemmen en de camping zei dat het een beveiligde parkeerplaats was met een prive strand van de camping zelf.

Maar dat kan je zelf toch ook zien hoe goed het beveiligd is? Was het volledig afgesloten met een hek dat alleen met een sleutel of pasje kon worden geopend? Of kon iedereen makkelijk in en uit lopen?

mahadma
door mahadma - Oct 23, 2015 om 20:13
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Ik denk, en ja ik was er niet bij, dat die "beveiliging" uit een slagboom van 10 x 10 cm x de breedte van de entree heeft bestaan in combi met een bewakingscamera met opname.

ro
door rob en wilma - Oct 23, 2015 om 20:22
1 Antwoorden / 0 Vragen

voor problemen met uw verzekering maatschappij neemt u contact op met Roelof radstaake
google deze even , echt helder en duidelijk advies geeft hij
in 9 van de 10 gevallen lost hij de zaak op en krijgt u waar u recht op heeft [ uw geld ]
echt te gek voor woorden het commentaar van de verzekering maatschappij

mahadma
door mahadma - Oct 23, 2015 om 20:25
11590 Antwoorden / 51 Vragen

@ Rob en Wilma

uit de spel regels: •Teksten, advertenties en internetlinks zoals enquêtes van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 23, 2015 om 20:44
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Nu ik de vraag nog eens goed lees krijg ik sterk de indruk dat de hele vraag verzonnen is.
Waarom heeft de Wimmi grote twijfel ?
Ze gingen zwemmen++op het prive strand van de camping++verklaart vraagsteller.
En bij dat prive strand is een bewaakte parkeerplaats++vertelt vraagsteller.
Kennelijk alleen bewaakt met camera's.
Maarrr...dan nu de hamvraag : je staat met tent of caravan op een camping.
Je gaat naar het prive strand, wat bij de camping hoort.
Een strand behorende bij een camping ligt aan de camping.
Dan ga je toch niet met de auto ?????
Een prive strand van een camping ligt echt niet een paar kilometer verderop.
En als dat strand aan de camping ligt, dan ligt de parkeerplaats ook aan de camping.
Vraagsteller, wat klopt er niet aan mijn betoog ?

crewmember
door crewmember - Oct 26, 2015 om 10:05
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 23 okt 2015, 20:44]
Onzin van wimmi.

Hij bedoelt dat je je sleutal aflegt bij het hotel/campingbeheer/ijscoman/De konigin op locatie van het strand.

wimmi20
door wimmi20 - Oct 26, 2015 om 10:52
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Crewmember,
ik geloof dart u het niet helemaal snapt.
Ze logeerden niet in een hotel maar stonden op een camping.
En hoe geef je de sleutel af aan de campingbeheerder als je met de auto naar het strand gaat ?
En het betrof een prive strand, daar staat gen ijscoman.

crewmember
door crewmember - Oct 26, 2015 om 11:28
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 26 okt 2015, 10:52]Crewmember,
ik geloof dart u het niet helemaal snapt.
Ze logeerden niet in een hotel maar stonden op een camping.
En hoe geef je de sleutel af aan de campingbeheerder als je met de auto naar het strand gaat ?
En het betrof een prive strand, daar staat gen ijscoman.

Het is een beveiligde parkeerplaats bij een strand. Je mag er dan vanuit gaan dat er iets van een gebouwtje is waar iemand van de staf in staat.

Ik vind het daarnaast trouwens een slecht idee om je sleutels ergens af te geven, maar dat terzijde.

aurora1
door aurora1 - Oct 26, 2015 om 14:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=rob en wilma schreef op vrijdag 23 okt 2015, 20:22]voor problemen met uw verzekering maatschappij neemt u contact op met Roelof radstaake
google deze even , echt helder en duidelijk advies geeft hij
in 9 van de 10 gevallen lost hij de zaak op en krijgt u waar u recht op heeft [ uw geld ]
echt te gek voor woorden het commentaar van de verzekering maatschappij

Is dit niet de hier eerder genoemde schadecoach?