juupke
door juupke Dec 16, 2008 om 00:06
Auto & vervoer

Bekleding schoonmaken

Weet iemand hoe ik de stoffen bekleding van mijn autostoelen schoon rkijg. Ze zijn nu vies omdat er slik/zand in zit.

1113 4 Rapporteer

aquarius
door aquarius - Dec 16, 2008 om 13:47
259 Antwoorden / 63 Vragen

Dag Juupke,

Eerst het opgedroogde slik en zand losborstelen, daarna grondig stofzuigen. Vervolgens een spons, gedrenkt in lauwwarm water, insmeren met ossengalzeep, bekleding afsponsen. Daarna met steeds opnieuw schoon water afsponsen totdat het water niet meer vies is. Het vocht opdeppen met schone doeken, bekleding laten drogen.

Sukses.

juupke
door juupke - Dec 27, 2008 om 19:37
108 Antwoorden / 17 Vragen

Eh, wat is ossegalzep?

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Dec 27, 2008 om 20:54
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Juupke,

Beetje late reactie. Het is geen ossegalzep, doch ossengalzeep.

Google daar maar eens op dan wordt het je duidelijk. Hoe het er uit ziet, hoe het samengesteld is en waar het voor is.

Je kreeg volgens mij een prima advies. Volg dat maar op. Als je er eenmaal mee gewerkt hebt zul je het vaker (kunnen) gebruiken.

Hardware ERror MAN.

juupke
door juupke - Dec 31, 2008 om 00:44
108 Antwoorden / 17 Vragen

ik ga het proberen!