pa
door paisa Mar 30, 2012 om 23:47
Auto & vervoer

Busmaatschappij vraagt om afschrift

Voor het bestellen van een maandabonnement vraagt ARRIVA om een copy van mijn laatste bankafschrift. Is dat in strijd met de geheime persoonsgegevens ,of kan men dat eisen

446 4 Rapporteer

sw
door swat1500 - Mar 30, 2012 om 23:59
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Eisen kan men niets als u niet wil meewerken. Alleen dan zult u ook geen maandabonnement krijgen. Vaak is het wel toegestaan om de zichtbare bedragen met een stift onleesbaar te maken.

mahadma
door mahadma - Mar 31, 2012 om 10:04
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Het is een manier om de koppeling naam, rekeningnummer enz. te controleren van de persoon die zegt dat hij/zij dat is. Iemand die vals wil zijn, heeft dat niet. Maak inderdaad een aantal zaken zwart die privé zijn.

zwemmer
door zwemmer - Mar 31, 2012 om 10:41
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je had Arriva zelf je verbazing kenbaar kunnen maken en kunnen vragen wat de bedoeling van deze eis is.

di
door diemenees - Apr 6, 2012 om 13:19
196 Antwoorden / 15 Vragen

ze willen niet de overlast van mensen die verkeerde rek-nrs opgeven. Wat zwemmer zegt is onnodig-mahadma heeft het goede antw. al gegeven. Overigens worden de abo';s toch binnenkort afgeschaft en is het verder niet mer van toepassing dan.