Connexion maakt een puinhoop van leerlingen vervoer en geeft geen antwoord op kl
Al meerdere malen geprobeerd contact te leggen met vervoerder van mijn zoon (leerlingenvervoer).
Wel 1 keer ook echt antwoord / contact gehad. In dit contact werd mij en een oplosiing beloofd en beloofd binnen 3 dagen te worden terug gebeld.
Helaas zijn nu inmiddels 3 weken en 2 e-mails verder. Connexion zwijgt in alle toonaarden.
Gemeente ook ingelicht, verwijzen terug naar connexion. Iets met kastje en muur ?. Ik weet het niet meer maar vooralsnog zit mijn zoon elke dag om half 8 al in de taxi en is hij pas rond 16.45 uur thuis. Als dit al niet later is.
Volgens de door de gemeente opgestelde regels mogen de kinderen niet langer dan 1,5 uur in de taxi zitten. Dat dit af en toe niet lukt, snap ik. Maar dagelijks .....
Help ik weet niet wat ik hier nog aan kan doen.
[edit-redactie]
Graag persoonsgegevens verwijderen
Dit is een openbaar forum
Haal uw persoonlijke, adres en tel nummer, weg, dit kan met de knop bewerk.
Het kan wezen dat u voor de ritplanning ongunstig woont ten opzichte van de bestemming en uw zoon dus als eerste wordt gehaald en als laatste wordt thuisgebracht. De 1,5u is per rit want ik neem niet aan dat uw zoon van half acht tot 16.45 u in de taxi zit.
Leerlingen vervoer is een complex gegeven. Door (voorbeeld) uitval van chauffeurs door ziekte en het verkeer (denk aan ochtend en avond spits) kan het schema wat normaal wèl werkt goed in de war geschopt worden. De gemeente mag dan regels opstellen maar die moeten in de praktijk wèl haalbaar zijn. De leerlingen moeten regel 1 veilig vervoerd worden, maar de ene leerling is de andere niet. Zelfs al zou elk kind alleen in een taxi vervoerd worden met een begeleider erbij, wat voor sommige beslist noodzakelijk is, is dit soort vervoer niet op de minuut zoals openbaar vervoer te regelen. Dit is de praktijk. En nee, ik werk niet bij Connexxion.
Wat info: https://www.schoolenveiligheid.nl/po-vo/kennisbank/wat-te-doen-bij-klachten-over-leerlingenvervoer/
En: http://taxi.connexxion.nl/leerlingenvervoer/623
(heb de redactie gevraagd je NAW-gegevens te verwijderen)
Van de site van Connexion:
Wij zijn bereikbaar voor al uw feedback en vragen!
Neem voor algemene vragen contact op via het telefoonnummer: 0900-0987. Vul het contactformulier onderaan deze pagina in, mail uw suggesties en vragen naar ctsklantenservice@connexxion.nl of schrijf naar:
Postbus 357
8260 AJ Kampen
Wij streven ernaar uw klacht, vraag of suggestie altijd binnen 1 week te behandelen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer