Ik heb op hema.nl een i Tunes kaart gekocht van 25 euro en ik heb betaald maar volgends hema heb ik niet betaald maar heb bewijs dat het wel degelijk af geschreven is van mijn rekening echt heel slecht van hema
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Ik heb het via i deal over gemaakt en heb me goeie email gegeven ik heb gewoon helemaal nix gehad en het is afgeschreven van mijn rekening en ik belde hema op en die zegt helemaal nix gehad te hebben ze kunne nix vinden
[quote=daan2014 schreef op dinsdag 1 jul 2014, 23:56]Waarna toe ik het overgemaakt heb staat Hema bv. dus dat rekeningnummer klopt gewoon Ja, het klopt. De fout ligt waarschijnlijk bij Hema. Op de een of andere manier is uw betaling niet gekoppeld aan uw bestelling en dan gaat zo'n bedrag 'zweven' op de rekening van Hema.
mailen naar de hema heeft totaal geen zin , ik heb al 2 maal naar de hema gemaild voor een garantie geval .Daar krijg je ook geen bericht of antwoord op wel dat de mail ontvangen is maar dan stopt het. m.a.w. is de HEMA een waardeloze zaak met financiële problemen.
Heb je na het betalen met Ideal ook op "bestelling afronden" geklikt. Dat is een kennis van mij namelijk eens gebeurd. Die was dat vergeten en dan is het betaalproces wel verwerkt maar nog niet doorgestuurd naar de winkel. Die heeft dan inderdaad geen gegevens binnen gekregen. Jouw verhaal lijkt mij er op dat dit misschien het geval is.
De HEMA is in ieder geval een prima zaak, met heel goede service, die er helemaal geen belang bij heeft u te misleiden! Hun financiële gesteldheid doet er al helemaal niet toe. Als blijkt dat zij fout zitten, wat ik mij niet kan voorstellen, dan zullen zij dat zeker rechtzetten.
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland?
Lees meer
Goedemiddag,
Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.
Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.
Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g
...
Lees meer
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben?
Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.
Lees meer
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen. Dat kon en zo gezegd zo gedaan. Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot. Lees meer