aa
door aadkooiman Nov 29, 2015 om 12:39
Auto & vervoer

Onbetrouwbare site

ik heb via de site tuningTM gekocht en betaald via Ideal een artikel ,na een week geen taal of teken meer gehoord of ontvangen ., hoe verder? ik heb heel sterk het vermoeden dat het gen zuivere koffie is

12318 10 Rapporteer

door 14peter - Nov 29, 2015 om 12:56
567 Antwoorden / 2 Vragen

Over welke site gaat het?

door 14peter - Nov 29, 2015 om 12:59
567 Antwoorden / 2 Vragen

Was een domme vraag van mij, want 't stond er al...

Heb je ze al gebeld of gemaild om te vragen?

Gerry1969
door Gerry1969 May 13, 2016 om 21:19
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Gelukkig was je iedereen voor.
:-)
Diewilik

Cookies
door Cookies - Nov 29, 2015 om 12:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Probeer onderstaand 06 nr. eens.

TuningTM
Hoflaan 43
3134 AC Vlaardingen
KvK: 24405110
BTW: 2622.47.677.B01

Contact:
e-mail: info@tuningtm.nl
mobiel: +31 0616664725 maandag t/m vrijdag 10:00-18:00

Bij de KvK staan zij ingeschreven op De Meesterstraat 7 Schiedam

mahadma
door mahadma - Nov 29, 2015 om 13:03
11590 Antwoorden / 51 Vragen
Cookies
door Cookies - Nov 29, 2015 om 13:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 29 nov 2015, 13:03]Klik HIER voor een "verkocht bord", datum opname onbekend.

Dat zegt niks. Kantoorpanden worden vaak per m2 / unit verhuurd. Opname is van juni 2015.

Het adres Abraham van Beyerenstraat 16 3043 JA Rotterdam (dat ook op hun site staat vermeld) is bedrijfspand / opslagruimte.

Ma
door Mat Matheij May 13, 2016 om 21:17
986 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Carola jij zet hierboven alle naar het lijkt 'betrouwbare' gegevens. Hoop maar dat deze nu en rechtstreeks van de KvK stammen. Mvrgr.

ho
door hopetobehelping - Nov 29, 2015 om 14:02
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste aadkooiman,

is er bij uw bestelling aangegeven wat de levertijd zou zijn ?
Als ik u was zou ik een paar maal proberen om ze telefonisch te pakken te krijgen.
Lukt dat niet (of niet naar tevredenheid) stel ze dan een ultimatum. Geef bijvoorbeeld aan dat u levering binnen xx dagen wilt en als dat niet gebeurd dat u de koop dan ontbind. Doe dit 'zwart op wit' (brief/email) zodat u er in ieder geval bewijs van heeft (ook bewijs dat uw brief/bericht is aangekomen).
In de volgende link leest u wat u dan verder nog kunt doen, klik hier.

Als ik op www.sidn.nl kijk naar de registratie van tuningtm.nl dan vind ik deze wel bijzonder.

mahadma
door mahadma - Nov 29, 2015 om 14:10
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Klik HIER, deze site?

h.
door h.terpstra - Dec 1, 2015 om 18:57
203 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn advies; begin nooit aan het opvoeren (tip tuning) van uw auto motor of motorfiets.

(In de tienerjaren doen velen dat met bromfietsen. Heb ik ook gedaan.)

De levensduur wordt met tientallen % ingekort. Ook de inwendige vervuiling zal navenant toenemen.

Wel heb je enige tijd meer vermogen. Let wel, meer vermogen kost ook meer brandstof.!!

Mijn advies, niet doen. En wie betaald nu vooraf ? bij een bedrijf wat zo wazig is als dikke mist?

Een goed bedrijf klaart zijn klus en laat zich dan betalen.

Beste Kooiman, probeer uw geld terug te krijgen.

Sterkte.

Gr
door Grunn1 Nov 4, 2016 om 15:59
1427 Antwoorden / 18 Vragen

W

st
door steps67 - May 13, 2016 om 20:30
4 Antwoorden / 6 Vragen

Helaas dezelfde ervaring, na 1 1/2 week gemaild , maar geen antwoord.
ga proberen te bellen.
ze staan nu een jaar op marktplaats, maar eerder onder hetecoauto.nl , en daar vind ik ook veel klachten over.
Zijn dus onder andere naam vrolijk verder gegaan met oplichten.....

ga na geen gehoor naar politie
https://www.politie.nl/themas/internetoplichting.html

A
door A Prins - Nov 4, 2016 om 15:44
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb voor de tweede keer een pookhoes en handremhoes besteld bij TuningTm .nl en heb deze artikelen beide keren keurig ontvangen en ik snap daarom ook de ophef en negatieve feedbacks over deze website niet, aangezien ik de artikelen die ik besteld heb tot nu toe altijd heb ontvangen.

tijger1
door tijger1 Nov 4, 2016 om 15:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Topic is bijna een jaar oud.