ge
door gerriek Feb 23, 2015 om 11:44
Auto & vervoer

"Plus"tracteert

Het maandblad "Plu"s tracteert omdat het 25 jaar bestaat. Een grote prijzenpot lokt voor de abonne's echter wel nadat ze eerst toestaan benadert te worden door de staatsloterij om aanspraak te kunnen maken op de mooiste prijzen. Zo kan een ieder wel trakteren. Een ordinaire koppelverkoop dus. Ander krijg niet de hoogste prijs.!!!

1053 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 23, 2015 om 11:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gerriek,

Helaas komt dit soort zaken vaker voor: bv. Hema en Postcodeloterij, etc.
Niet intrappen dus, dwz je niet laten strikken voor een automatische toezending van een staatslot.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Feb 23, 2015 om 13:28
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Bij mijn wekelijkse bladen waarop ik geabonneerd ben zitten deze "gratis" dingen, krasloten, inderdaad PC Loterij, Staatslot te winnen, enz. echter, je moet dan handelingen verrichten en gratis is dan niet gratis meer. Dus kortom, ik gooi het weg, zonder te kijken, kom je ook niet in de verleiding.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 23, 2015 om 14:01
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Kijk vanavond is naar radar die benadert n.l. de kans op een prijs als nog te ontvangen.

edrick3
door edrick3 - Feb 23, 2015 om 14:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@valerius-2,

Vraag wel goed gelezen? Betwijfel het!
De vraag gaat NIET over de Stg.Loterijverlies!

tenormin
door tenormin - Feb 23, 2015 om 14:12
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op maandag 23 feb 2015, 14:01]Kijk vanavond is naar radar die benadert n.l. de kans op een prijs als nog te ontvangen.

Nee, Loterijverlies sleept Radar voor de rechter. Althans, dat is de bedoeling, maar of dat lukt is nog maar de vraag.

Redacteur
door Redacteur - Feb 23, 2015 om 16:26
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Graag on topic reageren. Dank alvast.

De redactie

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 23, 2015 om 16:27
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[edit - off topic - redactie]