brego
door brego Aug 29, 2009 om 21:18
Auto & vervoer

Route 66 mini europe

Heb probleem opgelopen met route 66 mini europe. Na update omdat een straat niet voorkwam op het navigatiesysteem kreeg ik de volgende melding tijdens het opstarten.

Createfile failed on INI File

Het systeem slaat dan vast en resetten kan ook niet meer. Op advies fabrikant geheugen kaart leeggemaakt en opnieuw software opgezet zonder resultaat. Teruggestuurd naar het bedrijf waar ik dit apperaatje besteld heb. Zonder resultaat kwam navsysteem weer terug, ik moest de software er opnieuw opzetten. Geen resultaat tot nu toe dus.

Wie weet wat het probleem is, het geheugen kaartje is goed.

Wat houd de melding createfile failed on INI file in. Ik ben geen it mens