ta
door taximaxi Sep 16, 2019 om 10:22
Auto & vervoer

Stella fietsen

Bij Stella fietsen is er een actie, bij aankoop van een nieuwe fiets krijg je €650 retour voor je oude fiets. .
Wij dus naar de vesteging in Hengelo wat blijkt je krijgt deze korting pas bij een fiets van rond de €2300 in de reclame die er voor wordt gemaagt zowel op de radio als televizie hoor je hier totaal niets over zeggen.
Naar onze bevindingen is dit typisch een vorm van misleidende reclame je word trouwens bij die vesteging ook niet vriendelijk geholprn.

wij zijn dan ook niet van plan om bij zo een bedrijf een fiets te kopen het zijn wat mij betreft gewoon oplichters
wij zouden graag nog eens dat dat hier aandacht word geschonken door kassa.


m.v.g. Wim van Waardenburg

1467 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 16, 2019 om 10:28
11519 Antwoorden / 15 Vragen
4

Hallo Taximaxi , 

Hiervan was u al op de hoogte , lees de gegeven antwoorden bij uw vorige vraag , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/stella-fiets?id=598864 

wij zijn dan ook niet van plan om bij zo een bedrijf een fiets te kopen

Dan maar met de Taxi ;-))

wij zouden graag nog eens dat dat hier aandacht word geschonken door kassa.

Contact opnemen met Kassa .

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

tijger1
door tijger1 - Sep 16, 2019 om 10:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

Op 10 september hebt u dezelfde verhaal neergezet. Blijkbaar hebt u de reacties niet gelezen?

En dit is het forum, niet de redactie van Kassa, dus hier wordt niet bepaald waar aandacht aan gegeven wordt. Overigens is dat onderwerp al eens behandeld op tv.

Ga naar de fietsenmaker om de hoek en koop daar een fiets. Klaar.


me
door mein33 - Sep 16, 2019 om 10:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Herhaling van zetten die al op 10 sept. jl. zijn gedaan !!   ;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 16, 2019 om 11:21
16861 Antwoorden / 202 Vragen
0

Waarom herhaalde vraag?

ge
door gewoonkijken - Sep 16, 2019 om 11:41
9 Antwoorden / 2 Vragen
1

Keer op keer klachten over de verkoop en niet te vergeten reparaties en afhandeling van klachten door oa Stella en Amslod.
Mensen ben toch wijs en ga voor de koop van een (elektrische) fiets toch naar de fietsenhandel op de hoek. Goed advies, ruimere keuze en je kunt er ook terecht met je klachten zonder dat je aan het lijntje wordt gehouden. Door bij meerdere zaken te gaan kijken kun je ook fietsen met elkaar vergelijken, een proefrit maken en dan je keuze maken. Het komt voor dat men met z'n elektrische fiets gekocht bij deze malafide zaken zelfs naar de reguliere handelaar gaat.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer