he
door hein.boermans Apr 27, 2017 om 10:12
Auto & vervoer

Verwijderen dashboard mount disks van dashboard auto? hoe?

Op het dasboard van mijn auto heb ik ik een dashboard mount disk van Tom Tom aangebracht (vastgeplakt). Hoe kan ik die verwijderen zonder het dashboard te beschadigen?

11566 6 Rapporteer

Ge
door Genee - Apr 27, 2017 om 10:23
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien zijn nog meer filmpjes te vinden, hier eentje.
Constante kracht uitoefenen, niet met brute kracht.
https://youtu.be/5AMsZeE-nU8

edrick3
door edrick3 - Apr 27, 2017 om 10:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Héél voorzichtig.

marita5
door marita5 - Apr 27, 2017 om 11:12
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hein Boermans ,

Is dit moeilijk te verwijderen , maak het dan een beetje warm met een föhn , verwijder de lijm (of vlies )
Gebruik naderhand Quick Shining Sponge ( action voor glanzende schoenen ) het dashbord is dan glanzend en trekt weinig stof aan .

aurora1
door aurora1 - Apr 27, 2017 om 14:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Met beleid?

fa
door familyman - Apr 27, 2017 om 14:46
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als u de auto verkoopt, de blond blond erbij verkopen? Hoeft u niets los te maken.

shepu
door shepu - Apr 28, 2017 om 14:46
33 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het ook gedaan bij mijn TomTom. Inderdaad, wat eerder is gezegd, voorzichtig wurmen en stukje bij beetje raakt het dan los; en een wat lampolie, kruipolie of iets dergelijks ertussen gespoten. Dat werkte zonder beschadiging achter te laten. Succes en véél geduld.