wd
door wdegr May 5, 2017 om 10:20
Auto & vervoer

Wat is een goede en betaalbare dashcam

Zou graag een dashcam kopen die bij de start al begint op te nemen en de hele autorit opneemt.
Hoofdzakelijk bij daglicht en wat is het voordeel van een WiFi op de cam?
Of is hier een forumsite over?
Alvast bedankt voor het meedenken.

11517 13 Rapporteer

simon55
door simon55 - May 5, 2017 om 10:29
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Even googelen en U weet al heel veel meer , of zullen wij t voor U uitzoeken, klik op de rode tegel

https://www.allcamhttps://www.allcam.nl/dashcam-blog/10-beste-dashcams-van-2016/.nl/dashcam-blog/10-beste-dashcams-van-2016/

marita5
door marita5 - May 5, 2017 om 11:02
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo WDegr ,

Forum dashcam , klik op de rode regel .

https://forum.flitsservice.nl/dashcam-info/

aurora1
door aurora1 - May 5, 2017 om 18:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u zelf al wat op internet gekeken en vergeleken. Gekeken of er een forumsite over bestaat?
Ik ga dat niet voor u doen.

ka
door kassaklets - May 8, 2017 om 12:32
13 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij Epine camerashop specialist in Dashcam, heb ik goede ervaring mee.

megaman63
door megaman63 - May 8, 2017 om 12:37
20 Antwoorden / 2 Vragen

Wat ik dus gedaan heb is het volgende.

Ik heb nog een goedwerkende smartphone gepakt die ik over heb en die naar fabrieksinstellingen terug gezet. Daarop heb ik alleen AutoBoy Dash Cam uit de playstore geïnstalleerd en heb er een 32 gig geheugenkaartje erin zitten waar alles wordt opgeslagen. AutoBoy Dash Cam kost €2.89 is goedkoper dan een Dash Cam kopen.

Succes met een keuze maken.

Groetjes Marcel.

Cookies
door Cookies - May 8, 2017 om 13:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Edit: toch gevonden blijkbaar.

wd
door wdegr - May 8, 2017 om 14:50
8 Antwoorden / 8 Vragen

Alle beanwoorders bedankt. Ben veel wijzer geworden en heb voor 90% een keus kunnen maken.

gv
door gvdamn - May 8, 2017 om 15:37
42 Antwoorden / 8 Vragen

De ANWB heeft alhoewel enige tijd geleden 10 dashcams getest. Zie Kampioen juli 2015.
Winnaar was de Mio MiVue 658 Touch (eu.mio.com/nl).
Voordelige keus de Mini 0806 (minidashcam.nl).

ANWB Test 10 Dashcams

ANWB Aankooptips Dashcams

ma
door maarten heest - May 8, 2017 om 16:48
463 Antwoorden / 0 Vragen

maarten heest

door aurora1 - 5 mei 2017 om 18:57
10423 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u zelf al wat op internet gekeken en vergeleken. Gekeken of er een forumsite over bestaat?
Ik ga dat niet voor u doen.

Maakt niet uit hoor. Er zijn zoals u ziet genoeg vriendelijke behulpzame mensen die wel even mee willen denken.

hutch
door hutch - May 8, 2017 om 17:32
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Zeer aanbevelenswaardig is de Mio MiVue 638 (of de 658) Touch. Te koop vanaf € 149,--.
Deze camera legt (buiten de full HD opnamen) ook de gereden snelheid vast + kaartcoördinaten (GPS) + datum + tijdstip (allemaal apart in te stellen).
Permanent aan te sluiten op een sigarettenaansteker in de auto. Let op dat deze sigarettenaansteker wel uit schakelt als u de auto uitzet.
De camera start volledig automatisch als u het contact weer aanzet, u hoeft dus verder niets te doen. Stop er een 128 GB kaartje in en u kunt langere tijd (dagen) opnemen. Is het kaartje vol, niets aan de hand, dan begint de camera de oudste opnamen over te schrijven. Mocht u bepaalde opnamen nodig hebben, kaartje er uit halen, de gewenste opnamen kopiëren (of knippen) en het kaartje er weer in doen. Een kind kan de was doen......
Er zijn nog meer mogelijkheden met deze camera, maar die kunt u wel op internet vinden.

Succes.

aurora1
door aurora1 - May 8, 2017 om 18:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En, @maarten heest, wat voor goede tips heeft u - meedenkend - voor vraagsteller? Of beperkt u zich weer zoals doorgaans tot het commentaar op anderen leveren?

kc
door kcdb - May 9, 2017 om 14:38
113 Antwoorden / 2 Vragen

http://www.marktplaats.nl. Vorige week een HD-dashcam gekocht, die 1x gebruikt was, voor € 12,00. Werkt uitstekend. En als hij een keer kapot gaat, waar het voorlopig niet naar uitziet, gooi ik hem gewoon weg en doe daar opnieuw een leuk voordeeltje op. De meeste dashcams die niet al te oud zijn hebben standaard al heel wat opties aan boord waarop je, als je de handleiding helemaal gaat doornemen, vrijwel op af kunt studeren.