ke
door kees jan bos Jul 26, 2016 om 12:47
Computers & telefonie

Abbonement ben

Beste Kassa

Wat een zooitje bij ben  op 13-7-2016 hebben wij een contract afgesloten bij de mediamarkt in eerste instantie ging dit fout schuld van Ben de mediamarkt heeft als nog een abbonement afgesloten telefoon mee kind blij.
Maar wat schets mijn verbazing op de 15-7 krijgen wij alsnog een telefoon binnen dit was het abbonement wat fout ging nu wil ik deze afzeggen wat mag uiteraard nu ben ik voor de zoveelste keer aan het bellen met Ben wat enorm lang duurt wachttijden van 20min. is heel normaal en de kosten gaan maar door .
er is mij nu tot 2 keer belooft dat het abbonement geanulleerd zo worden maar ik krijg niks binnen en te horen.
Wat moet ik hier nu mee een hoop frustratie en hoop extra kosten
met vriendelijke groet
Kees Jan Bos

687 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 26, 2016 om 13:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Laat Mediamarkt dat opknappen, daar ging toch iets fout?

Je
door Jeffrey L - Jul 26, 2016 om 14:55
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gewoon even langs de winkel gaan

Ma
door Mat Matheij - Jul 26, 2016 om 15:10
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

De problemen bij Ben als subsidiary van T Mobile zijn bekend. Of dit voor enig einde van de maand zal worden opgelost lijkt onwaarschijnlijk. Indien een automatische incasso niet klopt  met het afgesproken bedrag storneren. Ik Ben bang dat zij de problemen nog steeds niet onder controle hebben. Veel succes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

To
Ton2000 - May 24, 2024 om 00:29
Geldzaken & recht

Wat kan ik doen wanneer de Hogeschool voor de Kunsten Den Haag haar eigen geschillenregeling niet uitvoert?

De Hdk heeft een geschilenregeling.https://www.hogeschoolderkunsten.nl/storage/documents/Geschillenregeling-HdK.pdf

Ik heb via het adres klachtenloket@hdk.denhaag.nl een klacht ingediend maar deze is nooit in behandeling genomen door deze hogeschool. Ik heb mijn klacht gerappelleerd maar de klacht is na maanden nog steeds niet in behandeling genomen? Mijn klacht voldoen aan de vormeisen ... Lees meer

jd
jdbeste1 - May 22, 2024 om 17:06
Vrije tijd & tuin

Zonnebril zakt steeds af van neus...

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om mijn zonnebril vaster op mijn neus te krijgen. Neusvleugels zijn al afgesteld maar helpt niet. Wie weet hier een oplossing voor. Vooral als het warm is glijdt deze steeds af......... Lees meer

Wi

Mag de website van de Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren (DBNL.org) van de Taalunie, de Vlaamse Erfgoedbibliotheken en de KB, nationale bibliotheek weigeren mijn profiel met fouten te verwijderen op haar website dbnl.org?

Ik heb een auteurs profiel op deze websie gekregen zonder mijn toestemming te vragen. https://www.dbnl.org/overdbnl/index.php
Mijn profiel daar staat vol fouten. De DBNL wil mijn profiel niet weghalen, maar ook de fouten niet corrigeren.
Als ik google zie ik dat ik niet het enige slachtoffer ben van fouten op deze site https://neerlandistiek.nl

Is hier iets aan de doe beste l ... Lees meer