ch
door chan Jul 17, 2006 om 18:57
Computers & telefonie

Active X besturingselement uitvoeren

Ik krijg die error steeeds nadat ik iets heb gedaan en ik heb al overal gekeken maar kan dat berichtje niet weghalen en dat is steeds heel irritant weet iemand waar ik dat kan uitzetten?

355 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 20, 2006 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als Internet Explorer een melding geeft van Active X besturingselement uitvoeren betekent dit dat de site die u bezoekt een active X programmatje wil uitvoeren op uw pc. Dit kan noodzakelijk zijn voor de site om volledig te functioneren, zoals het geval is bij Windowsupdate, maar het kan ook schadelijk zijn.

Ik weet zo uit mijn hoofd niet waar deze vraag uitgeschakeld kan worden, omdat ik zelf geen Internet Explorer gebruik, maar dat dit gevraagd wordt is absoluut geen overbodige luxe, zeker gezien al het mogelijk misbruik van een systeem als Active X.

ve
door verwijderd - Jul 21, 2006 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is geen error, maar een waarschuwing. De actie die je doet kan schadelijk zijn.

ve
door verwijderd - Jul 21, 2006 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze waarschuwing krijg ik ook bij een bepaalde site namelijk http://www.funpics4u.com/index.php?l=nederlands
Dit is een (nette) site waar honderden leuke plaatjes, filpmjes e.d. te zien zijn. Deze melding die regelmatig verschijnt ben ik door onbekende oorzaak een paar weken kwijt geweest doch onverwachts is deze melding sinds enkele dagen terug gekeerd.
Als iemand een tip heeft hoe ik deze melding weer kan kwijt raken dan houd ik mij aanbevolen.

Met vriendelijke groet,
Willem