ap
door app tester Feb 22, 2017 om 14:00
Computers & telefonie

Appsdorado scam?

zomaar is iets gedownload om te zien wat het is.......een foto appje ?...
het gaat vrij snel en net als de meeste drukte ik gewoon door bij het bericht dat de app toegang vereist tot diensten.
direct na de installatie is er 10 euro afgeschreven en dat word herhaald als je niet uitschrijft.
ik zag het pas na een sms die ik ontving.
appsdorado.........de app die ik probeerde heette anders
opletten dus als je iets probeert.........mischien iets om iedereen te waarschuwen.....een wekelijks of maandelijks bedrag voor iets wat je niet gebruikt moet wel stoppen natuurlijk

1808 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 22, 2017 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien voortaan iets minder snel zijn en eerst lezen?

wi
door wimhoeven - Feb 22, 2017 om 14:04
7 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe kan er zomaar 10euro afgeschreven worden, je hebt toch geen bankrekening opgegeven?

wi
door wimhoeven - Feb 22, 2017 om 14:06
7 Antwoorden / 0 Vragen

Bedrag storneren, als jij geen opdracht hiertoe gegeven hebt!
en blijven storneren!

marita5
door marita5 - Feb 22, 2017 om 14:06
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo App Tester ,

opletten dus als je iets probeert..

U geeft uw goede raad weg , was beter geweest als u deze zelf had opgevolgd .

hutch
door hutch - Feb 22, 2017 om 14:16
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Appsdorado is (van) Artiq Mobile B.V.

Een niet geheel onbelangrijke uitspraak van CBp (College van Beroep voor het bedrijfsleven) is * deze *.

Misschien kunt u die uitspraak (jurisprudentie) eens goed nalezen en dat afzetten tegen / neerleggen naast uw ervaring met Appsdorado.

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2017 om 01:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Fijne club, wel een pittige boete.

Cookies
door Cookies - Feb 22, 2017 om 14:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou mezelf met zoveel ondeskundigheid geen app tester durven noemen. Kijk eens naar de functie inhoud van een echte app tester.

gerbera
door gerbera - Feb 22, 2017 om 14:33
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Zomaar van de duikplank gesprongen, kwam ik er later achter dat ze het zwembad leeg hadden laten lopen. m.a.w hoe onozel kan een mens zijn.

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2017 om 15:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

zomaar is iets gedownload om te zien wat het is
net als de meeste drukte ik gewoon door bij het bericht

Nou, niet iedereen klikt 'zomaar'door.

aurora1
door aurora1 - Feb 22, 2017 om 17:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De meesten drukken juist NIET zomaar op een app om te zien wat het is, en geven evenmin hun bankrekening op.
U heeft uzelf gescamd.
Voortaan eerst maar op internet informatie opzoeken over apps die u misschien wel wat lijken.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 23, 2017 om 17:40
1790 Antwoorden / 3 Vragen

tl;dr

Lees eens voor de aardigheid waar de meest simpele apps al toegang tot hebben en bovenal monitor eens het dataverkeer op je telefoon (kan heel simpel via 'n firewall).