ja
door jacqueline59 Apr 17, 2008 om 02:20
Computers & telefonie

Astro tv

wie heeft hier ook negatieve gevolgen van?je kunt prive bellen,oke,kost geld  maar je krijgt niemand aan de lijn voor prive gesprek,in uitzending kom je ook nooit,vaker hoor je iemand die vaker er was,dit is net als al die belspellen,ook weer geldklopperij,want sommige zogenaamde voorspellers kunnen nog niet gewoon nederlands praten en krijgen ze teveel vragen,zeggen ze gelijk bel de prive-lijn.maar die lijn is altijd bezet,terwijl er volgens hun tig mensen de hele nacht aanwezig zijn en je kunt uitzoeken met wie je gesprek wil,niet dus.dus kassa haal deze zwendel ook van tv

653 4 Rapporteer

hutch
door hutch - Apr 17, 2008 om 02:55
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Jacqueline,

voorheen had je al die achterlijke belspelletjes. Nu heb je AstroTV.

Het doel van al deze onzin is alleen (!!) maar om iemand (zeer) veel geld uit de zak te kloppen. Alleen jammer dat velen dit nog (steeds) niet door hebben......

Mensen, mensen..... bedenk u toch 2x, voordat u aan deze onzin meedoet.

Gr. Hutch

leelee
door leelee - Apr 17, 2008 om 08:40
10 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo

Volgens mij is Astro TV er alleen maar om de gaten op te vullen nu de belspelletjes verdwenen zijn. Ik geloof echt niet dat je op de televisie komt met jouw vraag. Ik zap er gewoon overheen, geloof al die onzin gewoon niet.

Gr Leelee

elenay
door elenay - Apr 18, 2008 om 00:32
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Bij toeval heeft iemand die ik ken ook eens gebeld. Na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ze wel iemand aan de lijn. Maar als u goed oplet zitten daar geen mediums. Dat is gok en gis  werk. Ze zeggen niks concreets. Die mensen worden ervoor ingewerkt. Snap ook niet dat mensen hier nog intuinen.

ca
door caatje00 - Apr 18, 2008 om 13:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het is zeker geldklopperij. Ik dacht, laat ik eens een smsje sturen. Ik weet dat het onzin is, maar was benieuwd waar ze mee zouden komen. Na drie smsjes kan je dan eindelijk je vraag stellen. Je moet eindeloos wachten op antwoord. Ik ben er toen maar mee gestopt door stop te smsen. Je krijgt geen antwoord (misschien als je nog langer wacht, maar daar had ik geen zin in) en de smsjes die je terug krijgt zitten vol met spelfouten. Niet doen dus, allemaal onzin!