makreel18
door makreel18 Jul 28, 2017 om 13:04
Computers & telefonie

Back up google fotos ?

Nadat ik de nieuwe back up syncronisatie van google fotos heb gedownload worden
de geinstaleerde fotos en bewerkingen via sony Play Memories Home niet meer automaties geplaatst op google fotos.
Om dat te herstellen google fotos via C cleaner gedeinstalleerd om daarna google fotos weer te instaleren,
maar dat lukt niet meer!?
De icoon op de taakbalk is verdwenen en ga nu via n bladwijzer naar google fotos.
Fotos vanaf  PMC dien ik nu omslachtig handmatig naar google fotos te downloaden.
Hoe het een en ander te herstellen en was en is google fotos al geen back up en die nieuwe versie
dubbelop overbodig?

1952 3 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Jul 28, 2017 om 15:45
704 Antwoorden / 2 Vragen

AL mijn foto's gaan automatisch naar Google Drive.

Daarvoor gebruikte ik Picasa. Omdat ik dat gedaan heb kan ik nog steeds gewoon gebruik maken van Google Foto's.Webversie welteverstaan. Ik zie het nut niet meer van een programma installeren op je computer om de foto's te ordenen. Bewerken okee, daarna in de cloud. Gaat je computer stuk ben je alles kwijt, nu dus niet meer.

Overigens werkt de DesktopUploader van Google Foto's vlekkeloos bij mijn vriendin

Waarom via Ccleaner déinstaleren? Beetje omslachtig wat je doet allemaal.

Overweeg eens Dropbox(betaalversie) die kan je optimaal instellen voor alle foto's die je maakt zowel smartphone als gewoon camerawerk

reflecs
door reflecs - Jul 28, 2017 om 16:51
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Back-up en synchronisatie is op de PC kennelijk de vervanger van Google foto's (auto-back-up).
https://photos.google.com/apps

Hier staat wat info over hoe het werkt:
https://support.google.com/photos/answer/6193313?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl&oco=0

marita5
door marita5 - Jul 28, 2017 om 17:23
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Makreel18  ,

Lees ook deze optie , Stack 1000GB gratis , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.transip.nl/stack/

Lees ook bij deze vraag het antwoord van @Gompy2

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/gratis-opslag-one-drive-van-microsoft-verdwijnd-voor-een-groot-deel?id=583452