luky1951
door luky1951 Dec 1, 2017 om 06:11
Computers & telefonie

BCC heeft leveringsproblemen

Ik heb vorige week vrijdag bij BCC een Asus Desktop gekocht, in de winkel was geen fysiek apparaat te zien, omdat zo zeggen ze we niet alles in de winkel kunnen plaatsen, U kunt alles zien op de website, wij kunnen wel voor u bestellen.
Dus ik heb via de website de desktop bestelt + een toetsenbord, en betaald. ze zouden de volgende dag geleverd worden.
Zaterdagmiddag is het toetsenbord geleverd, de desktop niet. Navraag leert dat de desktop in de doos is gedaan, en het pand heeft verlaten, bezorger DHL zegt dat de desktop wel aangemeld is, maar niet fysiek geleverd! BCC wil eerst inern uitzoeken waar de desktop is gebleven, eerder kunnen ze mij niet helpen, zeggen ze. De suggestie dat ze mij een andere uit het magazijn leveren, nee meneer dat kan niet, of de levering cancelen, ja dat kunt u doen, maar dan duurt retour betaling even, en als u een ander besteld, moet u opnieuw batealen? Ik vind dit geen High services, in feite wordt een levering gegijzeld, ik kan mijn betaling ook terug vorderen(VISA)? Wat is wijsheid?

1321 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Dec 1, 2017 om 06:55
11545 Antwoorden / 15 Vragen
5

Hallo Luky1951 , 

Wat is wijsheid?

U zult BCC de kans moeten geven om te onderzoeken waar de desktop is gebleven , zij zijn tenslotte de verkopende partij .
Of uw bestelling annuleren en uw geld terug krijgen , het is het èèn of het ander , heeft niks te maken met een bestelling die is gegijzeld .

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2017 om 09:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat geduld oefenen.

pe
door peentjes - Dec 1, 2017 om 11:44
421 Antwoorden / 0 Vragen
0

Afwachten. Ik heb dit al een week met een laptop van Hp. Zelfde verhaal. Eerst de laptop bij hen terug, dan mijn geld terug, dan een nieuwe bestellen.
Niks aan te doen.

wilcovv
door wilcovv - Dec 2, 2017 om 17:08
40 Antwoorden / 2 Vragen
0

In dit soort berichten hoor ik de vraagstellers vaak nooit over de status van de track&trace via email, da's nou net het belangrijkste communicatiemiddel in deze gevallen.

BCC: Levering via DHL Pakketservice
Als je bestelling wordt bezorgd door de Pakketservice van DHL en het pakket heeft ons magazijn verlaten,dan word je na het invullen van het ordernummer automatisch doorgelinkt naar de Track & Trace pagina van DHL. Daar lees je waar je zending zich bevindt, en wanneer je de bezorger van DHL kunt verwachten.

Laats was er ook zoiets, ik denk dat BCC inmiddels maar eens moet gaan checken wat er fout gaat tussen hen en DHL. (na het afhalen bij het magazijn)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer