carcassonne
door carcassonne Jan 11, 2009 om 19:11
Computers & telefonie

Blond-of-slim

vraag stel je belt met een klanten survies je hoopt op hoopvol antwoord merk je vaak dat ze dan niks weten of heel erg blond gaan doen wat zijn jouwn bevinden doen ze vaak blond of slim of ze gaan je helpen vreemd/slim

502 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij zeikklanten ben ik doorgaans heeeel  errugg Blond

maar voor beschaafde klanten erg slim......

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klanten die in hun recht staan zijn zeikers .

Klanten die je om de tuin kan leiden zijn netjes.

En veel mensen achter de 06 nummers van .....

Ach als je niet geleerd heb , kan je altijd bij een colcentra terecht

En vooral géén Normen en Waarden kennis hebben.

En slap kunnen ouwe xxxxxx kletsen .

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

kan je altijd bij een colcentra terecht

JIJ ZEKER wel verwacht ik, je hoeft er NAMELIJK niet voor te kunnen schrijven.......

CALLCENTER

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klanten die in hun recht staan zijn zeikers . enkel als ze gelijk Asociaal Grote Bek op zetten om gelijk te halen.......Ja

we zitten daar namelijk niet om gelijk maar verrot gescholden te worden voor iets waar wij vaak zelf niets aan kunnen doen maar wat we wel graag voor je willen oplossen....

Dan moet je wel even normaal praten, en meeste bellers kunnen probleem niet eens normaal uitleggen dus hoe slim je dan ook bent hoe kun je iets oplossen als je probleem niet weet.......

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dom dus!

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

klant: hij is  STUK en IK MOET  bla bla scheld scheld

UUUUHHHHHHH WAT is er precies stuk ??????

klant: JA DAAR BEN IK WEER  !!

Nou leuk, maar wie ben je dan in godsnaam ????  alsof ik honderd bellers die ook al nooit normaal hun naam kunnen noemen uit elkaar zou kunnen houden, Wie ze zelf gesproken hebben is ook teveel moeite om te vragen of te onthouden voor ze anders kon 1 iemand zich er even mee bezig gaan, werkt beter dan dat je 10 man met scheldpartij en halve info lastig valt, dan lopen ze na vriendelijke scheldpartij ook niet meer zo hard  daar krijg ik niet voor betaald

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 20:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit te denken wanneer heb ik voor het laatst een callcenter gebeld. Dat was Conrad om een afspraak te maken om een bestelling op te halen. De hele dag gewacht en er kwam niemand. Toen maar een nieuwe afspraak gemaakt en toen kwam een andere pakjesdienst de zending eindelijk ophalen.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

andere pakjesdienst

dus lag het probleem niet bij Conrad maar bij die andere pakjesdienst die niet deed wat was opgedragen

ve
door verwijderd - Jan 12, 2009 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat was niet helemaal duidelijk. Uiteindelijk is Conrad daar verantwoordelijk voor. Volgens de telefoniste waren ze overgestapt naar een ander bedrijf en is het ergens mis gegaan. Laten we het daar maar op houden.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2009 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een hoog intelligent niveau in dit topic zeg. Ik werk zelf bij een callcenter bedrijf, maar typ 100x beter dan die 'gasten' hierboven die lopen te klagen.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2009 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

doorwerken na je 65 als je minder dan 40 jaar gewerkt hebt

goed IDEE wie registreert dit