do
door donaldduck22 Jul 3, 2017 om 07:32
Computers & telefonie

Canon De service "Afdrukken vanuit e-mail" wordt beëindigd

Hartelijk bedankt voor het gebruik van de service "Afdrukken vanuit e-mail" van Canon.

De service "Afdrukken vanuit e-mail" wordt beëindigd vanaf de onderstaande datum.

Schema opheffing service:

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat de beëindiging van deze service veroorzaakt.

Na het opheffen van de service zal/zullen de volgende functie(s) niet langer beschikbaar zijn:
U kunt zich niet aanmelden bij de service
Kan documenten niet afdrukken
De instellingen voor "Afdrukken vanuit e-mail" zullen niet langer beschikbaar zijn vanaf het bedieningspaneel van de printer.

Wanneer de service wordt opgeheven, hoeft u zich niet af te melden.
Alle door de gebruiker geregistreerde gegevens zullen voor het einde van 2017 worden verwijderd.

Dank voor uw blijvende klandizie vanaf het moment dat de service werd gelanceerd.

kan zo ma gestop worden ik heb net en half jaar mij printer

720 1 Rapporteer

Topantwoord

r.kemperman
door r.kemperman - Jul 3, 2017 om 08:57
423 Antwoorden / 4 Vragen

Ja dat kan.
Dit was een gratis dienst welke geleverd werd.
In verband met mogelijke hoge kosten bij het doorzetten van de dienst, stoppen ze hiermee.
U wordt zelfs nog netjes gewaarschuwd