hs
door hsjoosten Mar 1, 2016 om 15:19
Computers & telefonie

E-mail bericht niet te openen

Regelmatiug komt het voor, dat een e-mail bericht niet geopend kan worden.
Er staat dan: bericht kan niet geopend worden. probeer het opnieuw.
Maar het lukt gewoon niet.

Wie kan mij helpen?
Steven

1158 7 Rapporteer

marita567
door marita567 - Mar 1, 2016 om 15:23
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Hsjoosten ,

Welk mail programma gebruikt u , en besturingssysteem ?
Met zo weinig informatie is het zoeken naar een antwoord , hetzelfde als een speld in een hooiberg .

gerbera
door gerbera - Mar 1, 2016 om 15:33
7382 Antwoorden / 14 Vragen

aanvullend op de vragen van marita567, Gaat het om een mail van steeds dezelfde afzender of zijn het verschillende mails. Hoe staat uw codering ingesteld ? Want helaas mijn glazen bol, (ja ik heb er ook een) blijft het antwoordt schuldig.

Cookies
door Cookies - Mar 1, 2016 om 15:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien doet je virusscanner zijn werk goed? Oftewel: bevatten deze mailtjes virussen of het zijn phishingmails enz.

gsm
door gsm - Mar 1, 2016 om 20:27
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Zo nu en dan een e-mail niet kunnen openen lijkt mij sterk. Het zal wel een bepaald type bestand als bijlage zijn die je niet kunt openen.
Installeer het programma dat je voor het openen van dat type bestand nodig hebt.

gerbera
door gerbera - Mar 1, 2016 om 22:17
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Toch wel prettig, men stelt een vraag maar reageerd totaal niet op wedervragen. Blijkbaar denkt Ts dat we helderziend zijn.

marita567
door marita567 Mar 1, 2016 om 22:24
1576 Antwoorden / 17 Vragen

dit is niks nieuws , hoe vaak zie ik niet dat er geen reactie meer komt / of dat een oplossing geholpen heeft en dit niet gemeld word .

gsm
door gsm Mar 2, 2016 om 12:52
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Sommige mensen hebben zo weinig inzicht of taalkennis dat ze geen duidelijke vraag, voorzien van relevante gegevens, kunnen stellen. Op deze website is het een beetje traditie dat je ook deze mensen toch probeert te helpen. Er zijn natuurlijk wel grenzen, zoals bijvoorbeeld wanneer een complete handleiding voor de oplossing van een probleem verlangd wordt en het probleem ook nog totaal niet goed beschreven is.

costnix
door costnix - Mar 2, 2016 om 03:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zulke mailtjes verplaats ik altijd in mijn digitale ronde archief.

jo
door josf - Mar 2, 2016 om 07:39
19 Antwoorden / 5 Vragen

het kan spam zijn die op de achtergrond iets installeerd... ik zou je virusscanner en spam laten draaien

is het een bekende afzender dan moet je kijken naar het type document dat niet geopend kan worden en deze even googlen op internet om te kijken welke software erbijhoord.
Bijvoorbeeld: Is het bij een MKV bestand dan herkent windows die vaak niet maat kun je vlc speler installeren.