stacey
door stacey Feb 11, 2010 om 17:44
Computers & telefonie

Echte Expert verdwenen ? ;-(

Waar is Freya gebleven ?!!

Of is er weer iets mis met de profielen ?

591 19 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Feb 11, 2010 om 17:48
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Deze heeft gisteren nog geholpen. Er zal dus wel iets mis zijn met profielen.

stacey
door stacey - Feb 11, 2010 om 17:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Zie nu dat ze bij ze nog ergens staat met 3 sterren en 1005 punten, missen paar nullen en sterren dus, ze staat op nr. 34 zie ik nu, dus blijkbaar iets mis met profiel blijkbaar dan.

Ik schrok al ;-)

tdehond
door tdehond - Feb 11, 2010 om 18:02
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Waar is de ere plaats nr 2 gebleven in het algemeen klassement? :)
Het wordt wel gecorrigeerd, verwacht ik.

vladja
door vladja - Feb 11, 2010 om 18:04
8293 Antwoorden / 27 Vragen

gerritaltena, aangemeld sinds 17.12.2005, is ook onderuit gegaan naar 1000 punten, Staat nu vlak bij Freya, actief sinds 13.10.2004 met 1005 punten.

Vladja

knoop4x9
door knoop4x9 - Feb 11, 2010 om 18:05
533 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet wel dat deze site de afgelopen nacht een tijd uit de lucht is geweest mischie licht het daar aan.

mtvrgrt

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2010 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Had dit ook al geconstateerd. Had hier vanmiddag bij Discussies een stukje over geplaatst, maar zie nu dat dit 'verdwenen' is. Is dit door redactie verwijderd?? Wie zal het zeggen. Wel raar. Zo ja, dan verwacht je toch minstens een berichtje.
Met vr.gr.

birdies
door birdies - Feb 11, 2010 om 18:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 11 feb 2010, 17:51]Zie nu dat ze bij ze nog ergens staat met 3 sterren en 1005 punten, missen paar nullen en sterren dus, ze staat op nr. 34 zie ik nu, dus blijkbaar iets mis met profiel blijkbaar dan.

Ik schrok al ;-)

Heb je een borreltje op? :)

kiran
door kiran - Feb 11, 2010 om 19:47
2791 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 11 feb 2010, 18:16]Had dit ook al geconstateerd. Had hier vanmiddag bij Discussies een stukje over geplaatst, maar zie nu dat dit 'verdwenen' is. Is dit door redactie verwijderd?? Wie zal het zeggen. Wel raar. Zo ja, dan verwacht je toch minstens een berichtje.
Met vr.gr.

Klopt. Dat was zo rond half 3/3 uur dat ik het las, ik gaf je een antwoord en bij het verzenden kreeg ik: "proxy error".
Toen ik even later daar weer terug kwam, was je verwijderd.

Vreemde geschiedenis met Freya en Gerrit. Maar zal een fout zijn. (Ook bij Valerius? Is ermee gestopt, maar dan ineens staat ie er weer en de punten lopen ook weer op) Ook ik had 2 weken terug het idee dat men iets aan het veranderen was. Ik keek 's avonds laat op "mijn pagina" en ik stond op 0 punten met 77 gegeven antwoorden. Dacht: he he eindelijk weg dat gedoe met die punten, maar de volgende dag stond alles weer terug.

Jammer dat de redactie niet even laat weten wat men aan het doen is.
Misschien worden we één voor één gedegradeerd? ;)
(komt door al dat geklaag! :))

marcel75
door marcel75 - Feb 11, 2010 om 19:56
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vrees dat er creatieve leden bezig zijn geweest. Ik zag eerder deze week een aanmelding van 1 februari 2010 al op nummer 9 staan in de lijst. Alles kan, maar om binnen 1 week zoveel punten te krijgen, lijkt mij praktisch onmogelijk.

marcel75
door marcel75 - Feb 11, 2010 om 19:58
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Overigens doet de huidige nummer 19 mijn wenkbrauwen ook fronsen. Gelet op de (door mij verfoeide) puntentelling en het aantal gegeven antwoorden, zou die daar niet kunnen staan. Ook nog los van het praktisch vrijwel onmogelijke.

tdehond
door tdehond - Feb 11, 2010 om 20:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik ben in blijde afwachting van de evaluatie.

En als de oude puntentelling hersteld wordt en dus punten afgetrokken worden. Dan zien we dat vanzelf al zou ik het wel prettig vinden als dat even vooraangekondigd wordt.
Anders krijg je continu dit soort vragen.

edrick3
door edrick3 - Feb 11, 2010 om 20:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tdehond,
Om Freya even als voorbeeld te nemen: dit heeft niets met herstellen van de oude puntentelling te maken. Het klopt gewoon niet. Er wordt dus 'gerommeld' in de ranglijst en de puntentotalen.

@marcel75,
Pas maar op met dit soort opmerkingen. Je wordt zo verwijderd!

@kiran,
Vreemde zaak dat een geplaatst discussieonderwerp zo maar verdwenen is cq verwijderd wordt. Was de inhoud de redactie onwelgevallig?

tdehond
door tdehond - Feb 11, 2010 om 20:40
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ Edrick

Ik heb net gekeken en ik begrijp er helemaal niets meer van.
Maar mij viel wel op dat er bovenaan e.e.a veranderd was.

Hopelijk kan men de punten waar de verdwenen experts op dit moment recht op hebben nog terug vinden.

Ik ben benieuwd hoe het hersteld wordt en ik verwacht dat dit draadje verwijderd wordt omdat het o.t. is.

stacey
door stacey - Feb 11, 2010 om 21:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote] Birdies: Heb je een borrel op? :)

Nee hoor, geen borrel op, nog te vroeg voor ;-)

Zag m`n naam ineens in beeld (valt normaal net buiten m`n scherm, dus die zie ik nooit) en met nr.2 ervoor dus dacht even dat Freya het voor gezien had gehouden en was afgehaakt.
Daar schrok ik beetje van, zou die goede adviezen dan wel missen en er zijn er al teveel onderhand die afgehaakt zijn helaas.

Gelukkig blijkt het slechts een technisch probleem ;-)

is
door isidor - Feb 11, 2010 om 21:46
42 Antwoorden / 7 Vragen

Sinds de enige échte expert Enterprise zich heeft teruggetrokken, is dit forum nooit meer geworden wat het destijds kwalitatief was.

holpen
door holpen - Feb 12, 2010 om 10:23
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Dit draadje is helemaal niet off topic...

Wij zijn immers de consumenten van deze website!

Dit voorval toont eens te meer aan dat deze (inmiddels niet meer zo heel erg) nieuwe site gewoon een stuk bagger-product is. Kennelijk wordt het beheerd en/of geprogrammeerd door een aantal - in mijn optiek - niet al te deskundige figuren. Als je het voor elkaar krijgt om dit soort simpele zaken te vernielen, dan zit je gewoon enorm te klungelen.

Ik heb me een maandje teruggetrokken van deze site en had gehoopt dat er toch wat zaken verbeterd waren, maar helaas.... niet of nauwelijks iets gewijzigd, nu weer het compleet verdwijnen van punten e.d. Figuren die zonder enige zinnige bijdrage binnen een week in de top van het klassement komen, etc. etc.

En bovenal: geen enkele reactie van de redactie!!! Hiermee maakt Kassa zich eigenlijk schuldig aan precies dezelfde arrogantie als veel van de bedrijven die ze in hun programma aan de schandpaal nagelen: je klanten (hier: websitegebruikers) niet serieus nemen. Natuurlijk: we betalen er niet voor, maar we zorgen er wel voor dat dit een zinnige site is en blijft.

Ik ben dus zeer benieuwd naar wat de redactie in alle openheid hierover te melden heeft (en dan wel iets meer dan "we weten dat er problemen zijn en er wordt hard aan gewerkt").

edrick3
door edrick3 - Feb 12, 2010 om 14:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,
Nou, het is weer in orde zo te zien. Zelfs de gedenck clancken staan weer op plaats vier ;-)
Aan het begrip Expert moet dus nog gewerkt worden.
Goed weekend.

tdehond
door tdehond - Feb 12, 2010 om 14:57
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 12 feb 2010, 14:49]@@@,
Nou, het is weer in orde zo te zien. Zelfs de gedenck clancken staan weer op plaats vier ;-)
Aan het begrip Expert moet dus nog gewerkt worden.
Goed weekend.

Dit begrip mag m.i afgeschaft worden.
Misschien is "Vrijwilliger" een idee.
We proberen allemaal vrijwillig anderen te helpen.

freya
door freya - Apr 24, 2011 om 12:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@@@

Ontroerend te lezen dat ik na één dagje afwezigheid al gemist wordt, haha! ;-)
Maar alle gekheid op een stokje, jullie zijn nog niet van mij af hoor. En om een reactie te geven op enkele 'speculaties', even wat feiten op een rijtje.

Er zijn inderdaad wat problemen met de profielen van gerritaltena en ondergetekende. Om de één of andere reden stonden wij vanmorgen op 1000 punten en verdwenen we dus uit de lijst. De redactie is hiervan op de hoogte en er wordt aan gewerkt om het weer in orde te maken. Niets méér, niets minder.

Daarnaast zijn er inderdaad wat maatregelen getroffen waar het 'creatieve leden' betreft, zoals marcel75 dat netjes omschrijft. Het gaat te ver om dat hier uit de doeken te doen, maar wie meer wil weten mailt me maar.

Verder speculeren heeft niet zoveel zin, dus laat dit onderwerp verder gewoon rusten. Er zijn vast nog wel wat 'serieuze vragen' te beantwoorden.

Freya