ik
door ikzelf1942 Dec 25, 2011 om 10:54
Computers & telefonie

Eredivisie live

ik heb een abonnement bij zigo op eredivisie live, mijn vraag is nu, kan ik met mijn kaart op een ander adres, dus niet mijn woonadres, wel met een digitale ontvanger van ziggo'.' kijken naar voetbal, daar ze daar geen abonnement hebben op `voetballen`.
bedankt voor ...gr H,

2600 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wolfenjong
door wolfenjong - Dec 25, 2011 om 11:23
859 Antwoorden / 10 Vragen
0

Hallo

De kaart is niet adres gebonden en zelfs niet naamgebonden wat weergeven betreft, maar zal in elke daar voor geschikte decoder gewoon alles doorgeven waar voor u extra betaald heeft, op ieder willekeurig Ziggo kabel adres.

Succes er mee.

abarth
door abarth - Dec 25, 2011 om 11:33
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

Een abonnement voor een bepaalde zender wordt maximaal aan drie kaarten binnen 1 abonnement doorgegeven.
Dat die 3 andere kaarten niet in het zelfde huis zitten doet er niet aan toe.
Het is dus in theorie mogelijk om op 1 abonnement eredivisielive, film 1 of welk extra pakket dan ook aan te schaffen en dit op drie verschillende adressen te ontvangen.

abarth
door abarth - Dec 25, 2011 om 11:34
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

sorry dubbel post,

Maar in de praktijk werkt dit inderdaad

ik
door ikzelf1942 - Dec 25, 2011 om 22:28
81 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dank voor de duidelijke antwoorden, gr. H.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 25, 2011 om 23:07
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

=abarth schreef op zondag 25 dec 2011, 11:33: Een abonnement voor een bepaalde zender wordt maximaal aan drie kaarten binnen 1 abonnement doorgegeven.
Dat die 3 andere kaarten niet in het zelfde huis zitten doet er niet aan toe.
Het is dus in theorie mogelijk om op 1 abonnement eredivisielive, film 1 of welk extra pakket dan ook aan te schaffen en dit op drie verschillende adressen te ontvangen.

het kunnen 4 kaarten zijn. ik heb er dus 4 die mijn abonnement laten zien, de 4e smartcard kan alleen telf. geactifeerd worden via de klanteservice

fa
door fa - Dec 26, 2011 om 09:54
107 Antwoorden / 53 Vragen
0

Hallo.Allemaal heb zelf drie kaarten maar eredivisie live en sport 1 komen maar op een kaart binnen.

abarth
door abarth - Dec 26, 2011 om 10:17
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

[quote=fa schreef op maandag 26 dec 2011, 09:54]Hallo.Allemaal heb zelf drie kaarten maar eredivisie live en sport 1 komen maar op een kaart binnen.


Dan kunt u uw smartcards het best opnieuw activeren, Dit kunt u zlef via de site doen of even bellen met Ziggo

fa
door fa - Dec 26, 2011 om 10:24
107 Antwoorden / 53 Vragen
0

abarth.
Bedankt heb alle twee kaarten herstelt via de site van ziggo werkt weer prima.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer