sa
door salomon Aug 5, 2005 om 17:27
Computers & telefonie

Ervaring P2P downloaden

Ik gebruikte tot voor kort Kazaa 2.41 voor het downloaden van muziek en filmpjes, dat ging goed tot ca. een week geleden. Toen deed ie het niet meer, dus verwijderd en Kazaa 3.0 gedownload en geinstalleerd. Die werkte niet, en bovendien zat er een virus en een dataminer in :( Emule 1.08 gebruik ik ook, maar dat gaat waanzinnig langzaam.  Imesh ging even goed, maar op het moment ook niet meer.  Shareaza gaat redelijk tot goed. DE VRAAG :

Waar kan ik goedwerkende varianten van Kazaa, Emule, Imesh en eventuele andere P2P-programmas vandaan halen?

Wat is in uw ervaring het beste programma voor grote danwel kleine bestanden?

Zijn er mensen met ervaring met betaalde varianten zoals Bittorent. Ik zou nu bv. graag War of the Worlds downloaden, en ik vraag me af of dat daar zou gaan, ivm copyright ?

Met vriendelijke groet, en alvast bedankt...

1182 10 Rapporteer

boldymann
door boldymann - Aug 5, 2005 om 17:43
49 Antwoorden / 5 Vragen

hoi

kijk ff op:

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=626&qid=91301

Daar staat de link klik hem aan en je hebt kazaa 2.43 in nederlands die werkt bij mij nog steeds goe!!!

S6 Dave

boldymann
door boldymann - Aug 5, 2005 om 18:14
49 Antwoorden / 5 Vragen

 Download KaZaA Lite
<SCRIPT language=javascript>postamble();

S6 Dave

sa
door salomon - Aug 5, 2005 om 18:16
8 Antwoorden / 4 Vragen

Dank,

Ik was hem zelf ook net tegengekomen. Maar misschien kun je nog iets zeggen over de rest van de vragen? Groeten

boldymann
door boldymann - Aug 5, 2005 om 18:25
49 Antwoorden / 5 Vragen

Mijn ervaring met kazaa is ontzettend goe ik haal er bijna alles vandaan, maar als ik he daar nie kan vinden dan heb ik nog wat illegale sites achter de hand!!! maar let wel op het mag eigenlijk niet!

kijk ff op :

http://phazeddl.com/svnjg0.php?q=War%20of%20the%20Worlds

moet alleen zelf ff zoeken!!! welke de juiste is!!!

(heb je een goed virus-progamma) is wel vereist!

S6 Dave

sa
door salomon - Aug 5, 2005 om 19:19
8 Antwoorden / 4 Vragen

Hardstikke fijn ! Lijkt in eerste instantie wat ingewikkeld, maar zal er vh weekend eens voor gaan zitten, dan zal ik er wel uitkomen, denk ik. Lijkt me wel een goeie site voor films.

Nogmaals enorm bedankt !

Vriendelijke groeten :D

boldymann
door boldymann - Aug 5, 2005 om 19:28
49 Antwoorden / 5 Vragen

Graag Gedaan ;)

Groetjes Dave

jo
door jootje123 - Aug 5, 2005 om 19:36
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi!

Ik zag bij de andere reacties op je vraag allerlei lovende woorden over Kazaa (lite). Mijn ervaring is echter dat Kazaa weinig zoekresultaten oplevert en vooral veel spyware en virussen binnen haalt. Ik gebruik nu Shareaza en dat bevalt wel prima!

boldymann
door boldymann - Aug 5, 2005 om 19:43
49 Antwoorden / 5 Vragen

weinig zoek resultate echt nie je kan hem 2 min laten zoeken ja dan wel ja (ligt eraan wat) maar laat hem maar eens doorlopen op geen limit dan komt er een hoop!!!!

ik heb er nog nooit een virus door gekregen!!!

maar ja de ene zweert bij Opel en da andere bij Ford...een ieder zijn eigen toch?!?!!?

De Groetjes Dave

gladdeharry
door gladdeharry - Aug 6, 2005 om 11:10
463 Antwoorden / 14 Vragen

probeers eens Limewire.Voldoet mij heel erg goed.

Harry

zeijen
door zeijen - Sep 25, 2005 om 11:18
13 Antwoorden / 0 Vragen

Surf eens naar www.computeridee.nl in het nummer van 26-09 wordt besproken mp3 en andere bestanden te zoeken via google

4us scanner blijft noodzaak