in
door inekedames Nov 6, 2014 om 13:20
Computers & telefonie

Facebook op samsung tablet

Wie oh wie kan mij helpen?
Ben in het bezit van een samsung tablet, waarop alles goed werkt zo ook de apps. Helaas heb ik problemen met facebook. Als ik dit nl aanklik, valt hij direkt na opening direkt uit. Heb app ook al eens verwijderd en er opnieuw opgezet, waarna het hetzelfde bleef. Dit ligt echter niet aan facebook, aangezien dit op een ander samsung tablet wel gewoon werkt. Heeft iemand misschien enig idee wat dit kan zijn?
Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken.

2457 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 6, 2014 om 15:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo inekedames,

Download eens hier.

Heb je problemen met het downloaden of installeren van de app? Zie http://bit.ly/GPDownload1

Suc6

aurora1
door aurora1 - Nov 6, 2014 om 19:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer eens een oudere versie van Facebook te installeren: klik hier.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 6, 2014 om 19:59
7210 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 6 nov 2014, 15:37]Hallo inekedames,

Download eens hier.

Heb je problemen met het downloaden of installeren van de app? Zie http://bit.ly/GPDownload1
[quote=inekedames schreef op donderdag 6 nov 2014, 19:11]
Ja edrick3, de app staat er prima op. Hij opent ook normaal, maar valt dan weg na enkele seconden.

Suc6
Gepost bij dubbelpost

in
door inekedames - Nov 6, 2014 om 20:23
42 Antwoorden / 12 Vragen

Sjoppie ook heel hartelijk dank voor het reageren. Oudere versies blijken ook niet te werken. Ik ga nu maar via de facebook site online...dat lukt dus wel.

gompy2
door gompy2 - Nov 6, 2014 om 22:17
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 6 nov 2014, 15:37]
Heb je problemen met het downloaden of installeren van de app? Zie http://bit.ly/GPDownload1
Suc6
bit.ly is de afgelopen 90 dagen 29 keer vermeld op basis van verdachte activiteit Edrick3, ik zou tinyurl nemen als ik jou was.

Klik-> Safe Browsing Diagnostische pagina voor bit.ly

Klik-> Tinyurl

f.weele
door f.weele - Nov 7, 2014 om 12:16
1085 Antwoorden / 27 Vragen

staat de app soms op de sd-kaart? zo ja, verplaats deze dan eens naar de interne opslag en kijk of het probleem dan is opgelost.
m.vr.gr.

in
door inekedames - Nov 7, 2014 om 13:38
42 Antwoorden / 12 Vragen

Helaas f.weele...heeft niet geholpen. Toch bedankt voor uw reactie.