Wi
door William 70 Oct 24, 2016 om 17:08
Computers & telefonie

Favorieten kwijt

Ben sinds 2 weken al mijn (geimporteerden) favorieten in 'Google Chrome' kwijt . ??
Heb , via hulpvragen , ook uit deze rubriek antwoorden , voor zover mogelijk , opgevolgd ,
maar zonder resultaat ?

858 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 24, 2016 om 18:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Al systeemherstel geprobeerd met een datum toen je ze nog wel had?
Welk besturingssysteem?

Fj
door Fjodor - Oct 24, 2016 om 21:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ben je ingelogt met je google account in chrome? Als het goed is staat je naam dan rechts boven, naast de minimaliseer knop.

Wi
door William 70 Oct 25, 2016 om 11:01
Antwoorden / 1 Vragen

Ja, ik heb een 'chrome' account en mijn naam staat naast de minimaliseerknop !!!
Maar ik wil mijn favorieten terug, wat heeft het account ermee te maken ??

reflecs
door reflecs - Oct 25, 2016 om 14:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u één Google-account?

Misschien heeft u hier iets aan:https://support.google.com/chrome/answer/165139?hl=nl
Als u alleen de geïmporteerde favorieten kwijt bent, kunt u ze dan niet opnieuw importeren?:https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=nl