nonna
door nonna Mar 18, 2013 om 22:50
Computers & telefonie

Favorieten terug plaatsen

Na problemen met mijn pc die inmiddels opgelost zijn ,zit ik met nog één ding.
door het opnieuw downloaden van google chrome,heb ik mijn favorieten niet meer in mijn werkbalk staan.
Dit wil ik terug plaatsen maar ik weet niet hoe ik dit moet doen.
Is er iemand die mij hier uitleg over kan geven ?
alvast bedankt

8833 7 Rapporteer

freya
door freya - Mar 18, 2013 om 23:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo nonna,

Naar ik aanneem ben je die favorieten in z'n geheel kwijt? Je zal die favorieten dus opnieuw moeten aanmaken. Dus de betreffende websites opnieuw invoeren/bezoeken en dan aan je favorieten(balk) toevoegen.

m.vr.gr. Freya

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 18, 2013 om 23:40
4299 Antwoorden / 5 Vragen

De bladwijzerbalk is wel zichtbaar?

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 19, 2013 om 08:43
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Nonna,
volgens deze link moet het mogelijk zijn om ook later favorieten terug te zetten.
Vr. gr. sjoppie.

nonna
door nonna - Mar 19, 2013 om 09:22
45 Antwoorden / 23 Vragen

Nee Freya ik heb mijn favorieten in een map op de pc staan.
Echter met expirimenteren heb ik het nu wel in mijn taakbalk "onderin scherm" staan maar ik krijg het niet in mijn werkbalk bovenin van chrome.
Onderin wil ik hem dus weg en boven in de werk balk terug, en dit lukt dus niet.
En optie's wordt niet als mogelijkheid gegeven.

gsm
door gsm - Mar 19, 2013 om 09:41
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Duidelijker dan het hier (klik) staat, kan het niet uitgelegd worden.

Citaat:

De bladwijzerbalk vastzetten

Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk (op de drie horizontale streepjes).
Selecteer Bladwijzers.
Selecteer Bladwijzerbalk altijd weergeven.
U kunt ook de sneltoets Ctrl+Shift+B (Windows en Chrome OS) of ?-Shift-B (Mac) gebruiken om de balk in of uit te schakelen.

nonna
door nonna - Mar 19, 2013 om 13:41
45 Antwoorden / 23 Vragen

Bedankt GSM, het is gelukt, het ging mij om het terug importeren van mijn al bestaande favorieten map en dit is nu gelukt.
Nu nog even degene mailen die waarschijnlijk een geinfecteerde pc heeft en een besmette bijlage heeft gestuurd waardoor mijn pc zo goed als crashte.
Alles doet het weer.

freya
door freya - Mar 19, 2013 om 13:46
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@nonna:

Mooi dat het allemaal weer in orde is.

Enne.....pas je wel op als je 'antwoord' van die persoon krijgt....? :-)

Freya