la
door laurina2 Jan 5, 2011 om 13:14
Computers & telefonie

Fire fox

Ik heb gedwongen windows 7 moeten accepteren op mijn nieuwe p.c.,Xp wordt niet meer geleverd .
Outlook Express zit daar niet meer in .Weet iemand of Fire Fox een gelijkwaardig prog.ge-intregeerd heeft.Ik werk veel met Paint Shop Pro en scripts.Met het office pakket Outlook is dat onmogelijk.

Dan nog een vraag over het prog. Open office een gratis kantoor prog.,misschien dat daar wel de mogelijkheid is ?
Ik wil niet zomaar downloaden wat aangeboden wordt.

Wie o wie weet een oplossing?alvast bedankt,Laurina 2

874 5 Rapporteer

markd
door markd - Jan 5, 2011 om 13:27
6 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Laurina, je zou thunderbird kunnen proberen dat is het email programma van dezelfde club als firefox, kijk hier:

http://mozillamessaging.com/thunderbird/

Groeten
Mark

marcvhulst
door marcvhulst - Jan 5, 2011 om 13:33
23 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Laurina,

Thunderbird is in dit geval idd de beste keuze. Gebruik het zelf al menig jaar met veel plezier.

Maar je zegt noodgedwongen Windows 7 moeten accepteren omdat XP niet meer geinstalleerd wordt. Ik zou zeggen werk er eens een tijdje mee en je zal merken dat het veel weg heeft van XP en dat het heel erg gemakkelijk werkt.

Succes!
Marc

ha
door habaak - Jan 10, 2011 om 18:24
9 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Laurina2,
"Ik heb gedwongen windows 7 moeten accepteren..." dat klinkt wel heel erg, maar inderdaad had eens aan een Apple gedacht, dan wordt het leven met een computer echt veel leuker!

Over Open Office:

Het is (al meerdere malen getest) een programma dat over het algemeen beter is dan M$ Office het komt uit een zeer gerenommeerde stal!
Maar zoals met alles je moet even de moeite nemen om er mee te leren werken!
En het is gratis!

Installeer het eens!

la
door laurina2 - Jan 11, 2011 om 14:52
142 Antwoorden / 70 Vragen

Hallo habaak,
ik heb een vraag misschien een beetje simpel, maar wat is het verschil met Open office en Open office org.?
Heb op de sites gekeken en geprobeerd te downloaden,krijg dan de melding dat het niet safe is,snel weg dus!
Bij de Nederlandse site staat windows 7 niet :>(
Ik hoor graag van je,groet Laurina

birdies
door birdies - Jan 11, 2011 om 14:59
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......maar wat is het verschil met Open office en Open office org.?.....

Is dezelfde organisatie. Het downloaden van open office is echt wel safe, ik denk dat je een waarschuwing krijgt over de risico's van .exe bestanden installeren. Betekent niet dat het programma of de site niet betrouwbaar is.

Klik hier voor download