nyhyji80
door nyhyji80 Dec 25, 2014 om 09:07
Computers & telefonie

Flashplayer Android

Geachte compu kenners
Ik ben blij verrast met een Samsung Galaxy Tab3 Tablet SM-T310 , daar ben ik uiteraard lekker mee aan het klooien , echter een flashpl. installeren lukt niet echt , Adobe zegt dat het voor android niet ondersteunt word, mijn vraag is welke Flashpl. is er wel beschikbaar zodat ik ook de filmpjes kan bekijken , Veder wens ik u fijne kerstdagen namens ons

2663 38 Rapporteer

sw
door swat1500 - Dec 25, 2014 om 09:30
3799 Antwoorden / 0 Vragen

Google Chrome alls browser erop zetten. Daar zit een flashplayer ingebouwd.

Cookies
door Cookies - Dec 25, 2014 om 09:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kan in de playstore een flashplayer zoeken.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 25, 2014 om 10:54
235 Antwoorden / 57 Vragen

Swat 1500 en Carola 83
Als eerste dank voor jullie snelle reactie , en ga Chrome erop zetten en Carola maakt het nog uit welke Flashpl. en werken ze allemaal volgens hetzelfde principe???

edrick3
door edrick3 - Dec 25, 2014 om 11:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nyhyji80,

Kijk ook eens hier.

Fijne feestdagen.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 25, 2014 om 12:04
235 Antwoorden / 57 Vragen

edrick3
Dank voor je reactie , heb het uitgevoerd zoals beschreven , echter wanneer ik iets wil afspelen in Facebook , roept ie update uitvoeren , ook gedaan , maar geen resultaat.
In ieder geval fijne dagen verder en nogmaals dank

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 25, 2014 om 12:21
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo nyhyji80,
Zou dit iets zijn? KLIK
Vr. gr.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 25, 2014 om 12:26
235 Antwoorden / 57 Vragen

sjoppie
Dank voor je reactie, maar dat heb ik geprobeerd zie mijn laatste reactie , tip was van edrick3,maar lukt nog niet , ik ga het maar nog een keer uitvoeren , de kalkoen maar even in de wachtkamer !!!!!
Fijne dagen

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 25, 2014 om 12:33
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Sorry, vergeten link van Edrick3 te bekijken.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 25, 2014 om 15:39
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Sterk het advies om geen Chrome of de standaard browser te gebruiken. Kijk maar eens heel goed wat er gebeurt tijdens het openen (niet met de ogen knipperen).
Beter gebruik je de beta versie van FireFox.

Verder is het vrij tricky om oudere versies (die niet meer geüpdatet worden) van flash te gebruiken (al zal dit op 'n tablet in de praktijk wel meevallen).

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 25, 2014 om 16:01
235 Antwoorden / 57 Vragen

lekkerisdat
ook dank voor je reactie, ga Firefox proberen ,neem aan dat daar ook een flashpl. in zit want die chrome werkt ook niet in facebook.
Fijne dag verder

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 25, 2014 om 16:25
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op donderdag 25 dec 2014, 16:01]lekkerisdat
ook dank voor je reactie, ga Firefox proberen ,neem aan dat daar ook een flashpl. in zit want die chrome werkt ook niet in facebook.
Fijne dag verder
Bijvoorbeeld YouTube en Dumpert, spelen hier in gewoon af. Wel het advies om voor de beta te gaan.
Zelf maak ik geen gebruik van fb, of dat werkt durf ik niet te zeggen. Echter is het zo dat fb veel liever heeft dat je hun app gaat gebruiken.
Aangezien hiermee het gericht adverteren veel makkelijker en het blokkeren van deze ads lastiger.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer leuk en super handig, vanaf 1-1 dan, wanneer je aan het shoppen bent en even fb checkt, in de buurt van jouw favo winkel, je een gerichte advertentie te zien krijgt met wie weet wel de mogelijkheid op korting (en ja ik weet dat het om 'n tablet gaat :-)).

aurora1
door aurora1 - Dec 25, 2014 om 18:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens op Google Play bij de video downloader voor Facebook. Misschien heeft u daar iets aan? Ik gebruik geen FB dus kan het niet beoordelen. Klik hier.
Ik zou overigens wel een virusbeveiliging op de tablet zetten vooral als u ook van andere bronnen dan Google Play downloadt. Kijk eens bij bijv. Avast free op Google Play.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 25, 2014 om 20:04
235 Antwoorden / 57 Vragen

aurora1
dank voor je support. maar ook deze werkt niet.

Fijne dagen verder n vr gr. Wil

go
door gompy1 - Dec 25, 2014 om 20:49
35 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je ook aangeven welk filmpjes je wilt zien op je Android Tab, en waarom Flashplayer?
Ik speel alles af met MX-Player.

Klik-> MX-Speler

Ik ben eigenlijk gompy2 maar zo nu en dan kan ik niet meer inloggen onder de naam gompy2.
Ik zal denk ik iets geschreven hebben wat de vara-club niet aan staat, dat is in het verleden veel vaker gebeurd zonder enig bericht, dus doen we het onder een honderdtal andere namen.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 25, 2014 om 21:01
235 Antwoorden / 57 Vragen

gompy1 ja dat is een goeie , het maakt mij feitelijk niets uit hoe die heet , als ik maar een filmpje kan zien, ik ga het zoeken bedankt .
ff de kalkoen afserveren en ga een poging wagen

Gr. Wil

go
door gompy1 - Dec 25, 2014 om 22:21
35 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op donderdag 25 dec 2014, 21:01]gompy1 ja dat is een goeie , het maakt mij feitelijk niets uit hoe die heet , als ik maar een filmpje kan zien, ik ga het zoeken bedankt .
Nou het is vreemd dat je naar Flashplayer vraagt voor op een Android apparaat omdat Adobe Flashplayer voor Android al vanaf 15 augustus 2012 niet meer ondersteund wordt, vandaar mijn vraag waarom Flasplayer, vandaar.
Ik denk dat je dat zo gewent was van een desktop machine ;-)

Klik-> Adobe stopt met Flash Player voor Android

go
door gompy1 - Dec 25, 2014 om 22:27
35 Antwoorden / 0 Vragen

Vergeten.
Wil je toch met Flashplayer willen gaan knooien, hier uitleg, en sterkte... ;-)

Klik-> How To: Flash installeren op een Android smartphone of tablet

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 25, 2014 om 22:37
235 Antwoorden / 57 Vragen

gompy1
Even voor alle duidelijkheid het gaat mij niet om adobe , maar dat komt omdat bij openen van een film gelijk melding krijg betreft adobe , ieder ander merk is mij om het even , als het maar werkt ,en tot nu toe geen resultaat,maar ja als digibeet , die wat verder wil komen is jullie support van harte welkom.
verder nog fijne dagen ,en vr gr. Wil

macwouter
door macwouter - Dec 25, 2014 om 22:53
825 Antwoorden / 9 Vragen

De processor kan het gewoon niet aan. Samsung Galaxy Tab 3 (8.0) – Prestaties (bron)

Qua snelheid is de de Samsung Galaxy Tab 3 (8.0) geen hoogvlieger. Dit is natuurlijk erg jammer want ik denk dat er een hoop mensen zijn die voor 300 euro net wat meer verwachten. De Exynos-processor in deze tablet wordt door de mensen die er verstand van hebben vaak omschreven als ‘twee generaties’ oud (vergeleken met de Galaxy S smartphones) en dat merk je best wel. De zware skin van Samsung maakt het waarschijnlijk ook niet makkelijker voor de processor. Toch kan je best de standaard toepassingen van een tablet ook op de Galaxy Tab 3 (8.0) prima uitvoeren, al zul je dus soms wat lag en langere opstarttijden moeten dulden.

Ook voor de serieuze gamer is dit 8-inch model waarschijnlijk niet de allerbeste keuze op de markt. Natuurlijk draaien alle simpele spelletjes goed op de tablet en kun je ook de grafisch intensieve (3D) games redelijk goed speler met hier en daar wat korte lags, maar voor de ‘hardcore mobile gamer’ zijn tablets met een Nvidia Tegra- of een Qualcomm-processor een verstandigere keuze.

go
door gompy1 - Dec 25, 2014 om 23:29
35 Antwoorden / 0 Vragen

Ja oké.
Maar laadt je die film in van een site of van Youtube of ergens anders, en wat voor melding.
Ik denk dat de reageerders tot nu toe nog nooit zo'n melding gehad hebben, anders had men dat wel gemeld neem ik aan, en ik ken het ook niet.
Misschien kun je meer toelichten welke site of zo.

Het is nog wel zo dat er website's zijn die Flash vragen en dan zul je aanpassingen moeten doen in de beveiliging van je apparaat om buiten Google-Play een *.apk te installeren, en een programma om die *apk te installeren, die heet APK-Installer, via Google-Play te installeren.
Zoals het nu ingesteld is op je Android apparaat wordt het niet toegestaan om zomaar een *apk bestand te installeren buiten Google-play om.
Van de link van Edrick3 van 25 dec 2014, 11:08 heb ik de laatste flashplayer gedownload en die kun je (klik->) Hier ophalen.
Even op het bestand klikken en dan in de volgende bladzijde en rechtsboven op de pijl naar beneden klikken, dat is de download file.
Die moet je dan op je tablet zetten in je Downloadmap (USB-kabeltje), even opzoeken met de app "Mijn bestanden", de APK-installer ophalen van Google-Play, die installeren op je tablet en dan de beveiliging van je (tijdelijk) tablet af halen.
Hoe je dat moet doen wordt hieronder uitgelegd, in feite is alles heel simpel, maar dat is altijd zo, later.
Even goed doorlezen...

Klik hier-> Adobe Flash Player installeren op je Android (Jelly Bean) tablet

macwouter je zwetst weer...

aurora1
door aurora1 - Dec 26, 2014 om 00:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kunt u met bijv. de apps NPO, Gemist en RTLXL ook geen video bekijken?

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 26, 2014 om 00:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@lekkerisdat. Ik Let heel goed op bij het openen van Chrome op mijn Android toestel maar kan niets vreemds waarnemen. Vanwaar je advies voor FF ipv Chrome?

aurora1
door aurora1 - Dec 26, 2014 om 00:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u de uitgebreide handleiding: klik hier.

aurora1
door aurora1 - Dec 26, 2014 om 01:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Volgens de gebruiksaanwijzing staat Chrome al als app op de tablet.
Is uw FB app wel up-to-date?
Kunt u ook geen filmpjes van bijv. de NOS bekijken?
Lees in de gebruiksaanwijzing ook eens e.e.a. over DivX en registreren.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 26, 2014 om 06:30
235 Antwoorden / 57 Vragen

aurora1
Ja hoor de filmpjes van npo e.d. kan ik wel zien , het is alleen in Facebook wanneer er film opname zijn bijgevoegd , dan komt er een melding van adobe flash updaten vervolgens komt er een melding
van kan niet en iets van >device< ook heb ik een andere MXflashplayer erop gezet doet het ook niet
Verder werken de filmpjes op mijn windows pc wel goed .
Nogmaals dank voor je support

Cookies
door Cookies - Dec 26, 2014 om 10:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

OT @gompy: waarom zit je onder 2 accounts te werken?

go
door gompy1 - Dec 26, 2014 om 11:10
35 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 26 dec 2014, 10:43]OT @gompy: waarom zit je onder 2 accounts te werken?
Omdat ik er met gompy2 niet meer in kom Carola83, dit is al meerdere malen gebeurd.
Ik zal denk ik wel iets geschreven hebben wat de vara-club niet aan staat,waar ik me echt niet van bewust ben,en dan is er 1 of andere grapjas daar die me dan niet meer in laat loggen.
Echter bij de gebruikte software van kassa-vara heeft een ban totaal geen zin.
Men filtert op e-mailadres en als je bij Gmail een adres aan maakt, bijv:
1234567890@gmail.com, en die wordt geblokkeerd door de vara-club, dan kun je een nieuwe registratie bij kassa.vara aanmaken met een punt er tussen.
Bijvoorbeeld 1.2345678902gmail.com.
Die wordt dan bij kassa-vara gezien als een nieuw e-mailadres, maar bij Gmail komt ie gewoon aan bij het originele e-mailadres.

Misschien heb jij een idee waarom ik er geregeld niet meer in kom?
Ben ik te direct of zo?
Moet ik meer zalvend en slijmend reageren?

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 26, 2014 om 11:12
7225 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 26 dec 2014, 10:43]OT @gompy: waarom zit je onder 2 accounts te werken? KLIK 13:25u

go
door gompy1 - Dec 26, 2014 om 11:13
35 Antwoorden / 0 Vragen

Bijvoorbeeld 1.2345678902@gmail.com.

go
door gompy1 - Dec 26, 2014 om 11:24
35 Antwoorden / 0 Vragen

Nou zal ik het ook prefect doen.
Bijvoorbeeld 1.234567890@gmail.com

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 26, 2014 om 15:23
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=diewilik schreef op vrijdag 26 dec 2014, 00:43]@lekkerisdat. Ik Let heel goed op bij het openen van Chrome op mijn Android toestel maar kan niets vreemds waarnemen. Vanwaar je advies voor FF ipv Chrome?
Je wordt automatisch ingelogd op jouw G.-account.

Mogelijkerwijs vind jij dat de normaalste zaak van de wereld.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 26, 2014 om 15:30
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=gompy1&2 schreef op vrijdag 26 dec 2014, 11:10]Bijvoorbeeld 1.234567890(@)gmail.com. Die wordt dan bij kassa-vara gezien als een nieuw e-mailadres, maar bij Gmail komt ie gewoon aan bij het originele e-mailadres.
Deze mogelijkheid hebben ze een aantal jaar terug al gecanceld.

Maar uiteraard verkondig ik nu natuurlijk wederom complete nonsens? ;-)

aurora1
door aurora1 - Dec 26, 2014 om 16:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer anders eens de Dophin browser, eventueel de Lite/mini versie ervan, of de free Puffin browser.
Lees ook eens klik hier.

edrick3
door edrick3 - Dec 26, 2014 om 18:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nyhyji80,

Misschien lukt het op de volgende manier: klik hier.
(Hoop dat de kalkoen gesmaakt heeft);-)

Suc6

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 26, 2014 om 19:27
235 Antwoorden / 57 Vragen

edrick3
Een poging gewaagt maar lukt niet , kreeg melding >oeps dowloaden mislukt <
maar we gaan maar eens een vraag stellen bij een Facebook forum of zo ,want voor de rest speelt alles gewoon af. En oh ja de kalkoen deelde mee in de malaise was geen succes.

nyhyji80
door nyhyji80 - Dec 26, 2014 om 20:33
235 Antwoorden / 57 Vragen

Laatste nieuws is dat het probleem met de Photon flash&browser is op gelost ,
moet Fb. wel in die browser openen.

Nogmaals allen dank voor het meedenken .

Oh en het laatste stukje Kalkoen smaakt opeens toch lekker.

go
door gompy1 - Dec 26, 2014 om 22:27
35 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 26 dec 2014, 15:30][quote=gompy1&2 schreef op vrijdag 26 dec 2014, 11:10]Bijvoorbeeld 1.234567890(@)gmail.com. Die wordt dan bij kassa-vara gezien als een nieuw e-mailadres, maar bij Gmail komt ie gewoon aan bij het originele e-mailadres.
Deze mogelijkheid hebben ze een aantal jaar terug al gecanceld.

Maar uiteraard verkondig ik nu natuurlijk wederom complete nonsens? ;-)
Ik vrees van wel want ik werk nu op deze manier, en de vorige keren dat ik er bij kassa-vara niet meer in kwam ook...
Maar gelukkig zijn het je eigen woorden, ik wil niet te bruut overkomen, vandaar... ;-)

edrick3
door edrick3 - Dec 27, 2014 om 10:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op vrijdag 26 dec 2014, 20:33]Laatste nieuws is dat het probleem met de Photon flash&browser is op gelost ,
moet Fb. wel in die browser openen.

Nogmaals allen dank voor het meedenken .

Oh en het laatste stukje Kalkoen smaakt opeens toch lekker.

Gelukkig.
Die 'photon' kreeg hier ook de boel op een tablet aan de gang.
Fijn dat de kalkoen toch nog smaakte. ;-)
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend