el
door elianverbetert Oct 15, 2015 om 21:19
Computers & telefonie

Foto's kwijt

ik heb mijn smartphone aangesloten aan mijn laptop.
foto's overzetten lukte niet . nu doet de laptop raar ! maar , mijn smartphone is gecrasht . Door een medewerker van samsung opnieuw geinstalleerd . Foto's kwijt. Of toch niet ???
Opmerkelijk , mijn achtergrondfoto is er nog op de smartphone .
Meer foto's ??

6412 9 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 15, 2015 om 21:28
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Welk type Samsung is het?
Heeft u alle mappen via de tel bekeken of er iets staat?
Als u via de datakabel de tel op de pc aansluit en daarop gaat kijken op de tel inhoud, kunt u dan iets wat vinden? Ook op de mogelijke externe sd kaart?
Als er niets meer te vinden is zal een recovery programma niet meer baten, eerder de tel verstoren.

zw
door zwaardvis - Oct 16, 2015 om 14:53
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Mosterd na de maaltijd, maar installeer voortaan Dropbox en activeer camera upload (wifi). Voortaan worden de foto's zo snel mogelijk automatisch naar de cloud geupload. U kunt dan geen foto's meer kwijtraken en heeft ook geen kabel meer nodig om de foto's op de PC te krijgen.

ps
door psychedalien - Oct 16, 2015 om 15:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kunt u de software gebruiken die RECUVA heet!
Kijk op www gratissoftwaresite.nl voor deze Software en andere betrouwbare gratis legale Software voor het Herstellen van bestanden!

Het is geen Garantie dat het lukt!

Succes!

el
door elianverbetert - Oct 16, 2015 om 17:37
29 Antwoorden / 13 Vragen

ik heb een samsung s3 neo , android gestuurd

el
door elianverbetert - Oct 16, 2015 om 17:40
29 Antwoorden / 13 Vragen

er staan nu foto's van facebook op mijn telefoon
maar ook foto's van 1 jaar geleden
toen had ik dit toestel nog niet !!
het begint op hekserij te lijken .

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2015 om 17:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft dan zeker automatisch synchroniseren en allerhande aan staan op de gsm?

pk49
door pk49 - Oct 16, 2015 om 21:33
243 Antwoorden / 2 Vragen

misschien een beetje te laat,maar maak gebruik van Dropbox voor foto's die u met uw smartphone maakt.Als u bij thuiskomst uw pc of laptop aanzet worden automatisch uw foto's geupload via uw thuisnetwerk naar uw computer en cloud.Is er iets mis dan zijn uw foto's nog altijd ergens anders opgeslagen.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 16, 2015 om 23:10
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Hier staan je foto's.

el
door elianverbetert - Oct 26, 2015 om 23:54
29 Antwoorden / 13 Vragen

akkerdistel
[een weekje weg geweest ]
hoe is het mogelijk
je [ U] hebt geen naam van mij
geen mobiel nummer , toch foto's
wat kan ik met deze melding ???
foto's van facebook en app is mogelijk
ook van de camera ???????