redfloor
door redfloor May 7, 2007 om 10:46
Computers & telefonie

Foutje gemaakt op de mac. Hoe te herstellen?

Goedemorgen allemaal,

In een poging een een ander correct te laten werken heb ik iets stoms gedaan op mijn mac. Ik heb hem de opdracht gegeven 'opstarten van netwerk'. Toen ik de computer vervolgens herstartte bleef het scherm grijs. Hie kan ik dit herstellen?

426 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 7, 2007 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoei, da's allemaal ingewikkeld. Ik heb dus een grijs scherm, maar het artikel raadt dan aan om alle apparatuur af te koppelen en een voor een in te schakelen. Maar ik weet precies wat het probleem is, namelijk de verkeerde opdracht gegeven.

Helpt het in dit geval om alle stekkers eruit te trekken, behalve toetsenbord en de voeding en hem dan opnieuw op te starten?

ve
door verwijderd - May 7, 2007 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

...Maar ik weet precies wat het probleem is, namelijk de verkeerde opdracht gegeven...

Tja, weten wat het probleem is is één ding...
Je kan een verkeerde opdracht in dit geval nou eenmaal niet oplossen met een goede opdracht omdat je in een PC die vaststaat in een grijs scherm geen opdrachten kan geven.

Ik zou het maar eens proberen met de info van de website die ik gaf.

E.

ve
door verwijderd - May 7, 2007 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo redfloor, kijk eens op onderstaande link.

Mac OS X: opstartproblemen
oplossen

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - May 7, 2007 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aha, dat was dus de oplossing. 'Alle hardware uitgooien' betekende bij mij slechts 'internetkabel uit de computer trekken'. Tadaa, weer aangepast! Dank voor de hulp.

ve
door verwijderd - May 7, 2007 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo zie je maar hè...!

Graag gedaan.

Enterprise.